قیمت طلا روز 25 مرداد 1401/ نرخ سکه در کانال 14 میلیونی باقی می ماند؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 4 هزار و 100 تومان بیشتر شد و به مرز 1 میلیون و 304 هزار و 600 تومان رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با دیروز 0.4 درصد بالاتر رفت و در محدوده 14 میلیون و 110 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس نیز در روز جاری نسبت به دیروز باز هم 5.5 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز هزار و 774 دلاری رسید. در حال حاضر بالا رفتن ارزش دلار آمریکا باعث نزول مجدد نرخ اونس شده است. هم اکنون معامله گران این فلزگرانبها منتظر اجلاس فدرال رزرو هستند که در روز چهارشنبه برگزار خواهد شد. طی این اجلاس نرخ بهره ماه آینده تعیین می‌شود که این موضوع اثر زیادی روی قیمت طلا خواهد گذاشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نرخ سکه های دیگر چقدر شد؟

با کاهش دیروز نرخ سکه، حباب این فلزگرانبها کوچک شد اما با رشد دوباره قیمت این فلزگرانبها در روز جاری، حباب رشد پیدا کرد. هم اکنون قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 0.6 درصد بالاتر رفته و به مرز 7 میلیون و 850 هزار تومان رسیده است. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با دیروز 2.1 درصد رشد قیمتی داشته و در محدوده 4 میلیون و 900 هزار تومانی قرار دارد. قیمت سکه گرمی روز جاری نسبت به دیروز 0.1 درصد افزایش پیدا کرده و وارد محدوده 3 میلیون و 4 هزار تومانی شده است.

هم اکنون معامله گران سکه در انتظار سیگنال‌های جدیدی از طرق مهره‌های اصلی برجام هستند و به نظر تا زمانی که این موضوع تعیین تکلیف نشود، معاملات سنگینی در بازار رخ نخواهد داد. به گفته تحلیلگران تا زمانی که سکه در محدوده 14 میلیون تومانی قرار دارد، امکان پیشروی آن به سمت کانال 14 میلیون و 200 هزار تومانی دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز