قیمت طلا روز 23 مرداد 1401/ ریزش قابل توجه فلزات گرانبها

قیمت طلا 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 9 هزار و 600 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 317 هزار و 600 تومان رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با دیروز 4 درصد کم شد و به مرز 14 میلیون و 176 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه نرخ اونس همواره در حال افزایش است، اما بازار فلزات گرانبهای داخلی کاملا به قیمت دلار توجه دارد. در حال حاضر نرخ اونس نسبت به دو روز قبل 6.5 درصد دیگر بالاتر رفته و به مرز هزار و 804 دلاری رسیده است. به گفته محمد کشتی‌آرای، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت طلا با توجه به کاهش حباب به قیمت واقعی خود رسید. در حال حاضر با توجه به مبهم بودن شرایط بازار ارز و امکان تداوم کاهش نرخ دلار، قیمت طلا و سکه در بازار کم شده و به تناسب تقاضا برای این فلزات گرانبها نیز کاهش پیدا کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

کاهش قیمت طلا ادامه دارد؟

کشتی‌آرای معتقد است که قیمت طلا و سکه تا روز دوشنبه در همین محدوده باقی خواهد ماند. قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 1.3 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 7 میلیون و 950 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 2 درصد کم شد و در محدوده 4 میلیون و 950 هزار تومانی قرار گرفت. اما نرخ سکه گرمی تغییری نداشت و در همان محدوده 3 میلیون و 32 هزار تومانی معامله شد.

در صورتی که نرخ دلار همچنان کاهش پیدا کند و وارد کانال 20 هزار تومانی شود، امکان افت بیشتر نرخ انواع طلا و سکه دور از انتظار نخواهد بود و این فلزات گرانبها سقوط سنگین‌تری خواهند داشت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز