قیمت طلا روز 22 مرداد 1401/ نرخ سکه در سراشیبی سقوط

قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دو روز قبل 31 هزار و 400 تومان کم شد و به مرز 1 میلیون و 341 هزار و 800 تومانی رسید. نرخ سکه امامی نیز در مقایسه با پنج شنبه قبل 0.9 درصد کم شد و در محدوده 14 میلیون و 750 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار امروز کاهش پیدا کرد، اما نرخ اونس بالا رفت. با این حال قیمت طلا و سکه به نرخ دلار توجه داشت و رشد اونس را نادیده گرفت. در حال حاضر نرخ اونس نسبت به روز گذشته 0.36 درصد بیشتر شده و در محدوده هزار و 804 دلاری قرار دارد. با وجود اینکه رشد نرخ اونس ادامه پیدا کرده، با این حال برخی تحلیلگران نسبت به ادامه روند صعودی این فلزگرانبها امیدوار نیستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

محمد کشتی‌آرای، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت ارز با توجه به اخبار مثبت برجامی کاهش پیدا کرده و همین عامل باعث نزول بیشتر قیمت طلا و سکه در بازار داخلی شده است. در حال حاضر قیمت نیم سکه نسبت به دو روز قبل 1.2 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده 8 میلیون و 50 هزار تومانی قرار دارد. نرخ ربع سکه در مقایسه با پنج شنبه قبل 2 درصد افت پیدا کرده و به مرز 5 میلیون و 50 هزار تومان رسیده است. قیمت سکه گرمی نسبت به دو روز پیش 0.1 درصد افت پیدا کرده و در مرز 3 میلیون و 32 هزار تومانی معامله می‌شود.

به گفته کشتی‌آرای، هم اکنون با توجه به کاهش قیمت طلا و سکه، تقاضای این فلزات گرانبها در بازار کم شده است. نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر معتقد است که قیمت طلا و سکه تا روز دوشنبه در همین محدوده باقی خواهد ماند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز