قیمت طلا روز 26 مرداد 1401/ نرخ سکه تا کانال 13 میلیونی پایین رفت

تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 18 هزار و 300 تومان ریخت و در محدوده 1 میلیون و 284 هزار و 500 تومانی قرار گرفت. نرخ سکه نیز در مقایسه با دیروز افت 1.9 درصدی را به ثبت رساند و 13 میلیون و 850 هزار تومان شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، علاوه بر نرخ دلار، قیمت اونس نیز امروز نزولی بود. نرخ اونس امروز نسبت به روز گذشته 3.8 کاهش داشت و در محدوده هزار و 772 دلاری قرار گرفت. بنابراین فلزات گرانبهای داخلی هر دو اهرم رشد قیمتی خود را از دست داده و نزول را تجربه می‌کنند. به گفته محمد کشتی‌آرای، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با کاهش نرخ سکه، حباب این فلزگرانبها نیز نزول کرد و به مرز 1 میلیون و 100 هزار تومانی رسید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز گذشته 1.3 درصد کم شد و به مرز 7 میلیون و 750 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز قبل 3.1 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 4 میلیون و 750 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی نسبت به دیروز 0.6 درصد افت داشت و در مرز 2 میلیون و 985 هزار تومانی معامله شد.

نرخ سکه و طلا کاهش بیشتری خواهد داشت؟

به گفته کشتی‌آرای، هم اکنون با توجه به ریزش قیمتی طلا و سکه، تقاضا در بازار کاهش پیدا کرده و معاملات این فلزات گرانبها بااحتیاط انجام می‌شود. به همین دلیل خریداران کمتری در بازار وجود دارند. این فعال بازار طلا معتقد است که قیمت طلا و سکه در روزهای آینده با شیب ملایم‌تری کاهش پیدا خواهد کرد. زیرا شوک اصلی به قیمت این فلزات گرانبها وارد شده و نمی‌توان انتظار ریزش قیمتی بیشتر را داشت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز