قیمت طلا روز 15 مرداد 1401/ نرخ سکه باز هم پشت کانال 15 میلیونی قرار گرفت

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دو روز گذشته 5 هزار و 300 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 368 هزار و 800 تومانی رسید. اما نرخ سکه در مقایسه با پنج شنبه گذشته 0.2 درصد بیشتر شد و در مرز 14 میلیون و 915 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به افزایش نرخ دلار و اونس، عقبگرد قیمت هر گرم طلای 18 عیار دور از ذهن بود. امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.18 درصد بیشتر شد و به مرز هزار و 776 دلاری رسید. با وجود رشد کم و بیش نرخ اونس، اغلب تحلیلگران بر این باورند که قیمت این فلزگرانبها پایین سطح هزار و 800 دلاری باقی خواهد ماند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

فاصله قیمت سکه و ارزش ذاتی آن چقدر شد؟

امروز نرخ سکه متوقف نشد و با توجه به افزایش قیمتی دلار و اونس، این فلزگرانبها به کانال 15 میلیون تومانی نزدیک‌تر شد. امروز قیمت نیم سکه نسبت به دو روز قبل تغییری نداشت و در همان محدوده 8 میلیون و 200 هزار تومانی باقی ماند. نرخ ربع سکه در مقایسه با پنج شنبه پیش 0.2 درصد بالاتر رفت و به مرز 5 میلیون و 200 هزار تومانی رسید. اما نرخ سکه گرمی نسبت به دو روز گذشته 0.1 درصد کمتر شد و در محدوده 2 میلیون و 40 هزار تومانی قرار گرفت.

در حال حاضر ارزش ذاتی سکه 13 میلیون و 199 هزار تومان است و با قیمت معاملاتی آن 1 میلیون و 716 هزار تومان اختلاف دارد. با توجه به تعطیلی پیش رو، فعالان و معامله گران چندان فعالیت ندارند و حجم خرید و فروش‌ها زیاد نیست، بنابراین بعید است نرخ سکه تغییر چندانی داشته باشد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز