قیمت طلا روز 10 مرداد 1401/ نرخ سکه به نیمه کانال 14 میلیونی می رسد؟

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 3 هزار و 700 تومان کم شد و به مرز 1 میلیون و 361 هزار و 600 تومان رسید. نرخ سکه در مقایسه با دیروز افت 0.4 درصدی داشت و در محدوده 14 میلیون و 830 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود رشد نرخ اونس، اما قیمت طلا و سکه در مدار نزولی قرار دارد. هم اکنون نرخ اونس نسبت به روز قبل 7.4 درصد بالاتر رفته و به مرز هزار و 774 دلاری رسیده است. با این اوصاف قیمت طلا و سکه مستقیما تحت تاثیر نرخ دلار قرار دارد و وضعیت آن با نوسانات بازار ارزی، متشنج می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

زنگ خطر نرخ سکه در معاملات پشت خطی

نرخ سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته پایین مرز 14 میلیون و 800 هزار تومانی قرار گرفت و این موضوع یک اعلان خطر برای معامله گران سکه محسوب می‌شد. در صورتی که نرخ دلار دوباره عقب نشینی کند و قیمت سکه هم به دنبال آن کم شود، احتمال کاهش قیمتی این فلزگرانبها تا مرز 14 میلیون و 500 هزار تومانی دور از انتظار نخواهد بود. امروز نرخ نیم سکه نسبت به دیروز 0.6 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 8 میلیون و 200 هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه در مقایسه با روز قبل 0.6 درصد کم شد و در محدوده 5 میلیون و 200 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی نیز نسبت به روز گذشته 0.6 درصد افت پیدا کرد و 5 میلیون و 200 هزار تومان شد.

امروز ارزش ذاتی سکه به 13 میلیون و 158 هزار تومان رسید و حباب سکه نسبت به روز گذشته اندکی کمتر شد. حباب قیمتی این فلزگرانبها در روزی جاری حول و حوش 12 درصد بود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز