قیمت سمند ال ایکس و پژو پارس بنزینی 15 میلیون ریزش کرد

از بازار خودرو خبر می رسد روند کاهشی قیمت خودرو همچنان ادامه دارد و بیشترین کاهش نرخ نصیب سمند ال ایکس و پژو پارس سال شده است به نحوی که قیمت سمند ال ایکس و پژو پارس بنزینی نسبت به ابتدای هفته قبل 15 میلیون ریزش کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم خودرو و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بر اساس گزارش های میدانی از بازار خودرو و اظهارات فعالان بازار، ریزش قیمت خودرو در بازار بیشتر متوجه خودروهای خارجی بوده است تا خودروهای داخلی، با این حال قابل کتمان نیست که قیمت های پیشنهادی برای خودروهای شاخص و پرتقاضایی مثل پژو 206 تیپ 2، تیبا 2 و خصوصا سمند و پژو پارس افت قابل توجهی نسبت به روزهای ابتدایی هفته دارد.

سمند ال ایکس که در هفته های اوج گیری قیمت مورد توجه واسطه ها و دلالان قرار گرفته بود و قیمت آن تا 242 میلیون تومان افزایش یافته بود از زمان منتشر شدن خبر آزادسازی واردات خودرو سقوط قابل توجهی داشته و این روزها 227 میلیون تومان قابل خریداری است.

پژو پارس بنزینی هم که ابتدای هفته قبل 285 میلیون تومان قیمت گذاری می شد امروز به قیمت 270 میلیون تومان قابل خریداری است.

آریاک سفر

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

سقوط 8 میلیونی قیمت سمند ال ایکس و دنا در یک روز

ضمنا خبرآنلاین نیز در گزارشی از بازار خودرو نوشته است با وجود آنکه قیمت خودروهای پراید در ۲۴ ساعت گذشته ثابت بوده است اما خودروهای پژو در این مدت ریزش قیمت های گسترده ای را تجربه کردند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ در این مدت ۶ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۲۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۲۵۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۴۳ میلیون تومان رسیده است.

ضمنا خبر آنلاین هم بر سقوط قیمت سمند ال ایکس مهر تایید زده و نوشته است؛ در میان خودروهای سمند مدل ال ایکس ۱۳۹۹ آن در ۲۴ ساعت گذشته ۸ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۲۲۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

بر اساس گزارش این خبرگزاری، در میان خودروهای خانواده دنا نیز دنا ساده دنده ای مدل ۱۴۰۰ از ۳۲۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است.

شایان ذکر است ؛ رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی اصفهان هم مثال هایی از سقوط قیمت خودرو تخلیه حباب قیمت در بازار زده و از جمله گفته است که خودروی پژو 207 دنده‌ای سقف شیشه ای که قبل از این مدت 355 میلیون تومان قیمت داشت، 35 میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده و به 320 میلیون تومان رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم خودرو و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

13 دیدگاه برای “قیمت سمند ال ایکس و پژو پارس بنزینی 15 میلیون ریزش کرد

  1. K گفته:

    تا قیمت ماشین نشه ۵۰ تومن چیزی به نام ارزونی وجود نداره.
    یه هفته واردات خودرو را آزاد بکنن هونوقت میبینی قیمت واقعی ماشین داخلی چند میشه

    • محسن گفته:

      خدایش بیامرزد، روحش شاد،جایگاهش بهشتی /من سال 91 سمند LX رنگ سفارشی گرفتم 17/800/000 ت تازه اونم اقساط با پرداخت چند چک با فواصل دو سه ماهه هنوزم دارمش خدا رو شکر راضی ام ازش ولی چه فایده قطعاتش سر یه فلک کشیدن

  2. مهرداد گفته:

    ولا تا اونجا که یادمه ضرب المثلی بود که میگف حساب‌به‌دینار بخشش به خروار ..الان قضییه برعکس شده‌ بنجل فروشان به اصطلاح خودروساز به‌خروار قیمتو میبرن بالا به دینار میبخشن اونم دارن منت میذارن ….خجالت هم‌خوب چیزیه

  3. Sasha گفته:

    یه جور میگین 15 تومن کاهش داشته که انگار 20 تومن بوده الان شده 5 تومن…
    آخه این آشغال چهار چرخ و اگه این مردم از شما نخرن، اونم به خاطر نبودن گوشت که چغندر میخورن این ملت…
    هیج جای دنیا این لگن متحرک و حاضر نیستن از شما بخرن

  4. جاسم گفته:

    از ۱۸ تومان بردن ۲۸۰ تومان حالا داد و هوار راه انداختن که چندر غاز ارزون شد.علاوه بر اون دنیا در این دنیا هم به مقام والای انسانیت رسیدیم🤥

  5. رضا گفته:

    ماشین ایرانی نهایت نهایت با تمام امکاناتش ۸۰میلیون میرزه…
    از دنا گرفته تا شاهین و تارا ال نود مولتی مدیا

  6. رسول گفته:

    چه فرقی داره اصلا شما ۲۰۶ تیپ ۲ رو بیارید روی ۱۰۰ میلیون دیگه قطعاتش رو ۲۵۵ میلیون بستن
    فکر اینجاش رو هم بکنید
    بیچاره کردید ملت رو خدا بیچاره تون کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز