قیمت ست لوازم تحریر دخترانه در شهریور 1403

ژیوار

ست لوازم تحریر دخترانه را متناسب با سن و سال دانش آموزان و نیازهایشان می‌توان تهیه کرد. امروزه طرح‌ها و پک‌های بسیار جذابی روانه بازار شده‌اند که برای تمام بودجه‌ها مناسب هستند. خریداران می‌توانند، پک‌های اقتصادی کاربردی، ست‌های پاستلی و یونیک، لوازم تحریر کیوت و نوشت افزار با رنگ‌های مختلف را در یک بسته جذاب داشته باشند.

کاماپرس در این گزارش 5 ست لوازم تحریر دخترانه را معرفی می‌کند و در تمام موارد، قیمت و فروشگاه اینترنتی معتبر برای خرید را مشخص کرده است.

پک محصولات پاستلی در سایت پاپکو

پاپکو در شهریور 1403 پک محصولات پاستلی خود را در چهار رنگ سبز، زرد، آبی و صورتی به فروش می‌رساند. این ست‌ها همگی طرحی فانتزی و جذاب دارند و رنگ صورتی و زرد آن‌ها در بین دختران طرفداران بیشتری پیدا کرده است. در این ست‌های لوازم تحریر، کلاسور پلاستیکی (PP) پاستلی و طرح‌دار با 4 حلقه، کلیربوک 10 فایل، کلیربوک 20 فایل، پاکت دکمه دار، کیف کش‌دار و 2 دفتر یادداشت یک خط جلد پلاستیکی قرار دارد که صد برگ هستند و در دو سایز ب7 و ب6 عرضه می‌شوند.

همچنین، دفتر سایز ب5 صدبرگ و فنری نیز در این مجموعه قرار می‌گیرد. جامدادی این پک مانند تمام محصولات دیگر آن از جنس پلاستیک (PP) است و دکمه بزرگ دارد. این پک زیبا با قیمت نهایی 654 هزار تومان به فروش می‌رسد.

دریان سفر امید

بسته لوازم تحریر 30 عددی بونیتا

ست لوازم تحریر بونیتا یکی از کامل‌ترین ست‌هایی است که در بازار می‌توان پیدا کرد. این مجموعه هم ست‌های دخترانه و هم ست‌های پسرانه زیبایی دارد. در یک پک 30 عددی بونیتا، اقلامی مانند مداد رنگی 12 رنگ جعبه مقوایی آریا، مداد سیاه پرودون 8 عددی، مداد قرمز پیکاسو 3 عددی، پاک‌کن، مداد فشنگی، تراش مخزن‌دار، خط کش و جامدادی تبلتی قلمی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

همچنین در این پک، لیوان پلاستیکی درب‌دار، قمقمه، ظرف غذای دو طبقه با قاشق و چنگال، برچسب اسم 32 عددی، لوازم کاردستی مانند 10 عدد مقوا رنگی، قیچی لبه گرد محافظ‌دار و 1 عدد چسب ماتیکی نیز وجود دارد. انواع دفتر و دفترچه همراه با خودکار‌های رنگی نیز در این مجموعه قرار می‌گیرند که برای اطلاعات دقیق‌تر می‌توان به سایت آن مراجعه کرد. این پک بزرگ و جذاب با قیمت 2 میلیون 137 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ست لوازم تحریر کاربردی در لیلیا مارکت

ست لوازم تحریر کاربردی لیلیا مارکت برای کلاس چهارم تا ششم در نظر گرفته شده است و ترکیب زیبایی در نوشت افزار آن می‌توان دید. در این ست، یک جامدادی، اتود فانتزی، ماژیک کیکو، دو عدد پاک‌کن کانکو، چند خودکار رنگی، مداد لوکی و شابلون قرار دارد. همچنین تراش، پرگار و چند دفتر کاربردی را در این ست لوازم تحریر می‌توان دید.

این مجموعه متناسب با سلیقه دختران نونهال ارائه شده است و قیمت آن در حدود 900 هزار تومان است.

ست لوازم تحریر یونیکورن در بانی میکس

در پک زیبا و خاص یونیکورن بانی میکس، مواردی مانند جامدادی فلزی، پاک‌کن، تراش، خط کش، 6 عدد مداد شمعی، 2 عدد مداد، لوگو، پازل و دفتر نقاشی قرار دارد که آن را انتخابی جذاب برای کودکان زیر 7 سال و مهدکودکی می‌کند. این ست لوازم تحریر به صورت 7 تکه و 9 تکه به فروش می‌رسد و طرح و رنگ خاصی دارد. همچنین شکل بسته‌بندی این محصول نیز بسیار قابل توجه است.

برای خرید این ست از سایت بانی میکس، قیمتی در حدود 300 هزار تومان در نظر گرفته می‌شود.

ست لوازم تحریر فانتزی در شاین گالری

در نهایت، یکی از ست‌های جذابی که طرحی کیوت و فانتزی دارد، ست لوازم تحریر مانگ بی تی اس است و در سایت شاین گالری به فروش می‌رسد. این ست زیبا دارای یک دفتر مشق 40 برگ، نوت پد، مداد بی‌نهایت، روان نویس، سر مدادی و مداد فشنگی است. این محصول با رنگ بسیار زیبایی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد و برای علاقه‌مندان به فضاهای فانتزی و کیوت جذابیت زیادی دارد.

این ست در فروشگاه شاین گالری با قیمت حدودی 190 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانی میکس شاپبونیتا تحریرپاپکوشاین گالریلیلیا مارکت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان