قیمت روز ونوسیا: بهترین زمان برای خرید خودرویی اقتصادی و مدرن

قیمت روز ونوسیا - کاماپرس
ژیوار

در دنیای خودروسازی، خرید خودرویی مقرون به‌صرفه و در عین حال باکیفیت از لحاظ فنی و ظاهری، همیشه برای خریداران چالش‌زا بوده‌است. برند چینی ونوسیا به‌عنوان یکی از خودروسازان اقتصادی، جایگاه خوبی در بازار جهانی پیدا کرده‌ و فعالیت حدود 15 ساله‌اش در دنیای خودروسازی، با مؤفقیت‌های زیادی روبرو شده‌است. در واقع این برند چینی، با ارائه خودروهایی با امکانات مدرن، مصرف سوخت بهینه و کارایی بالا، در تلاش برای تلفیق کیفیت، زیبایی و قیمت معقولانه است.

کاماپرس در این گزارش با بررسی شرایط فنی و دو خودرو محبوب از این برند، به ارائه قیمت روز خودرو از این برند خواهد پرداخت.

قیمت روز خودرو ونوسیا وی-آنلاین 2023

قیمت روز خودرو ونوسیا وی-آنلاین با کاهش قیمت حدود 300 میلیون تومان طی سه ماه اخیر، در حال حاضر با قیمت 2 میلیارد و 100 میلیون تومان عرضه می‌شود. خطوط تیز و طراحی مدرن این خودرو می‌تواند هر فردی را در نگاه اول مجذوب خود کند. چراغ‌های جلو باریک و جلو پنجره بزرگ، ظاهر این خودرو را اسپرت کرده‌است. از لحاظ فنی این خودرو با بهره‌مندی از موتور 1.5 لیتری توربوشارژ، با قدرت 188 اسب بخار، طی 8.8 ثانیه سرعت صفر تا صدی را تجربه می‌کند. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 7.1 لیتر در هر 100 کیلومتر است و از این رو به نسبت خودروی کم‌مصرفی محسوب می‌شود.

در خصوص فضای داخلی، این خودرو با وجود امکانات مدرن نظیر نمایشگرهای دیجیتال، سیستم تهویه مطبوع و تنظیمات برقی صندلی‌ها، به خوبی از فناوری‌های روز بهره‌ برده‌است. با توجه به قیمت روز خودرو ونوسیا وی-آنلاین، می‌توان از آن به‌عنوان یکی از خودروهای اقتصادی با ارزش خرید بالا یاد کرد.

قیمت روز ونوسیا - کاماپرس

دریان سفر امید

قیمت روز خودرو ونوسیا D60 مدل 1403

در شرایط کنونی قیمت روز خودرو ونوسیا D60 با کارکرد صفر کیلومتر حدود 2 میلیارد و 900 میلیون تومان است. جلو پنجره بزرگ این سدان چینی از لحاظ ظاهری، نمای جذابی را به آن داده‌است. از لحاظ فنی می‌توان این خودرو با وجود موتور 1.6 لیتری و قدرت موتور 120 اسب بخار، شتاب صفر تا صد 12 ثانیه‌ای دارد. کاربران می‌توانند با وجود این خودرو، حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت را تجربه کنند. امکانات داخلی این خودرو نیز با وجود نمایشگر دیجیتال، سیستم ایمنی پیشرفته و صندلی‌های راحت با طراحی ارگونومیک تکمیل شده‌است. از لحاظ مصرف سوخت نیز این خودرو با مصرف 6.2 لیتر در هر 100 کیلومتر، شرایط مصرفی مقرون‌به‌صرفه‌تری را نسبت به ونوسیا وی-آنلاین فراهم می‌کند. در واقع با توجه به قیمت روز خودرو ونوسیا D60، این خودرو توانسته با ترکیب طراحی مدرن و چشم‌نواز در کنار عملکرد فنی مناسب و امکانات جانبی، در بازار رقابتی موجود جایگاه خوبی پیدا کند.

قیمت روز ونوسیا - کاماپرس

خرید خودروهای برند ونوسیا معقولانه است؟

ونوسیا D60 از همان ابتدای عرضه در سال 2017، یکی از خودروهای بسیار محبوب این برند بوده و این محبوبیت تا جایی پیش رفته که در سال 2019 حدود 70 درصد از حجم کلی فروش خودرهای ونوسیا به این برند اختصاص یافته‌است. این در حالی است که خودرو ونوسیا وی-آنلاین نیز در میان خودروهای وارداتی محبوب به کشورمان محسوب می‌شود. در مجموع با توجه به شرایط قیمتی و امکانات ارائه شده توسط خودروهای این برند محبوب چینی، می‌توان ارزش خرید بالایی را برای خودروهای این برند در نظر گرفت. در واقع خودروهای ونوسیا با طراحی مدرن، امکانات رفاهی کاربردی، مصرف سوخت بهینه و همین‌طور ایمنی بالا، در میان خودروهای اقتصادی بسیار محبوب هستند.

قیمت روز ونوسیا - کاماپرس

اطلاع از قیمت روز خودرو برند ونوسیا از طریق مجموعه «همراه مکانیک»

در شرایط کنونی، با توجه به نوسانات شدید موجود در بازار، استعلام لحظه‌ای قیمت خودرو می‌تواند کمک‌کننده باشد. مجموعه همراه مکانیک، با ایجاد بستر مجازی جهت بررسی قیمت و خودروهای مختلف جهت خرید نقد و اقساطی، گام بلندی در راستای انجام معاملات خودرو با بهترین شرایط برداشته‌است.

سایت همراه مکانیک یکی از مجموعه‌های فعال و معتبر در زمینه استعلام قیمت روز خودرو است؛ امکان خرید نقد و اقساطی انواع خودروهای صفر و کارکرده از طریق سایت این مجموعه، نیاز خریداران خودرو را برطرف می‌کند. برای اطلاع از قیمت روز خودرو انواع ماشین‌ها، به‌خصوص برند ونوسیا، می‌توان با مراجعه به سایت مجموعه همراه مکانیک به آدرس www.hamrah-mechanic.com یا تماس با شماره‌های 02167632000 و 02191070700 به صورت آنلاین با این مجموعه در تماس بود.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان