قیمت روز موبایل 22 مرداد 1401 / گوشی اینفینیکس ؛ ارزان ترین گوشی بازار ایران

ژیوار

گوشی های هوشمند، بازار نسبتا پرسودی دارند. در ایران هم، باوجود تمام بحران‌هایی که وجود دارد، بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا سهمی از بازار داشته باشند. یکی از برندهایی که همواره در میان برندهای مشهور سامسونگ و اپل دیده می‌شود، اینفینیکس است که قیمت گوشی‌هایش نیز ارزان‌تر از باقیست و همین می‌تواند یکی از اولین مزیت‌های خرید گوشی اینفینیکس محسوب شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این برند در سال ۲۰۱۳ در هونگ کونگ پایه گذاری شد. اینفینیکس گوشی‌های خود را در فرانسه طراحی می‌کند اما درواقع، یک برند چینی است. در سال ۲۰۱۶ بود که اینفینیکس برای اولین بار سری S را معرفی کرد و به بازار اندونزی وارد شد اما پس از آن، یک سال بعد یعنی در سال 2017 خرید گوشی اینفینیکس در بازار هند هم ممکن شد؛ بازاری که ورود به آن، نقطه مهمی برای بسیاری از برندهاست.

در همین سال، اینفینیکس به آمریکای لاتین هم ورود کرد و رویدادی در کلمبیا برگزار کرد. این شرکت در سال ۲۰۱۸ طی یک همکاری با شرکت گوگل گوشی نوت 5 را با اندروید وان روانه‌ی بازار دبی کرد. در همین سال بود که گوشی HOT S3 توانست جایزه سليولار را دریافت کند؛ جایزه‌ای مربوط به کشور اندونزی درباره تأثیرگذارترین محصول چند رسانه‌ای سال. در سال ۲۰۱۹ اینفینیکس به مراکش هم ورود کرد و در همین سال جایزه‌ دیگری از مجله مهم فناوری در کشور نیجریه دریافت کرد.

خرید گوشی اینفینیکس در ایران

حالا، گوشی‌های این برند در بازار ایران هم به چشم می‌آیند و تقریبا قیمت اقتصادی‌تری نسبت به سایر برندها دارند. یکی از گوشی‌هایی که اکنون موجود است، از سری هات این مجموعه است. این دسته از گوشی‌های اینفینیکس دارای نمایشگری باکیفیت و با سایزی بزرگ‌تر نسبت به سایر مدل‌ها هستند که برای تماشای فیلم و انجام بازی‌های مختلف گزینه‌ بسیار مناسبی به شمار می‌روند. اینفینیکس Hot 11s ظاهر جذابی دارد که با نمایشگر 6.78 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن 1080×2480 قادر است عملکردی فوق‌العاده را هنگام پخش هرگونه محتوایی از خود نشان دهد. این صفحه نمایش با حداکثر روشنایی 500 نیت موجب می‌شود تا کاربران حتی در زیر نور آفتاب نیز به راحتی بتوانند از این گوشی استفاده کنند و با افت کیفیت تصویر مواجه نشوند.در پنل پشتی نیز دوربین سه‌گانه قرار گرفته است که عملکرد مناسبی دارد و می‌تواند نیاز کاربران عادی را برطرف سازد‌. همچنین باتری 5000 میلی‌آمپری و پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک، تأثیر بسزایی در عملکرد بهتر این گوشی دارند.

دریان سفر امید

در ادامه این مطلب گوشی‌های اینفینیکس همراه با قیمت قابل مشاهده هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : باغ کالا
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز