قیمت روز طلا 7 دی 1401/ انفجار نرخ سکه!

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دو روز قبل 3.28 درصد رشد داشت و به مرز 1 میلیون و 938 هزار و 800 تومان رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با دوشنبه 1 میلیون و 450 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 21 میلیون و 50 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به روز گذشته 0.96 درصد کم شد و به مرز هزار و 803 دلاری رسید، با این حال قیمت طلا و سکه بازار داخلی کاملا نسبت به این موضوع واکنشی نشان نمی‌دهد. طلا با وجود کاهش قیمتی که داشته، هنوز از مرز هزار و 800 دلاری عقب نشینی نکرده و این موضوع باعث خوش بینی زیاد معامله گران این فلزگرانبها برای بهبود وضعیت آن در سال آینده شده است. در خصوص وضعیت قیمتی طلای جهانی در سال آینده، استین یاکوبسن، مدیر ارشد سرمایه گذاری در ساکسو، احتمال داده که قیمت این فلزگرانبها به پرواز در خواهد آمد. اما در مقابل کریل کریلنکو، تحلیلگر ارشد سی آر یو، بیان کرده که انتظارات قیمت ما بسیار معتدل‌تر است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

رشد نرخ سکه و ریسک برخی از خریداران

امروز نرخ نیم سکه نسبت دو روز قبل تغییری نداشت و همان 12 میلیون و 550 هزار تومان باقی ماند. قیمت ربع سکه نیز بدون تغییر نسبت به دوشنبه، همان محدوده 9 میلیون و 550 هزار تومانی را حفظ کرد. اما نرخ سکه گرمی در مقایسه با دو روز پیش 100 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 4 میلیون و 500 هزار تومان رسید.

راز آسمان پایتخت

برخی از کارشناسان و فعالان بازار سکه معتقدند که وضعیت این فلزگرانبها بسیار خطرناک شده است. به اعتقاد این افراد، سکه بازانی که با وجود وضعیت مذکور باز هم این روزها در موقعیت خرید قرار گرفته‌اند، ریسک زیادی را تحمل می‌کنند.

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز