قیمت روز طلا 4 دی 1401/ قرار گیری نرخ سکه در میانه کانال 20 میلیونی

ژیوار

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 1.53 درصد بالا رفت و به مرز 1 میلیون و 849 هزار و 700 تومان رسید. نرخ سکه در مقایسه با روز قبل 600 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 20 میلیون و 498 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دو روز پیش 2.5 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز هزار و 799 دلاری رسید. این فلزگرانبها هم اکنون 1 دلار با مرز هزار و 800 دلاری تفاوت دارد. دستیابی و ثبات در محدوده هزار و 800 دلاری در آخرین هفته سال 2022، برای سرمایه گذاران این فلزگرانبها امیدبخش خواهد بود. با وجود بالا بودن تورم، رشد قیمتی این فلزگرانبها طی چند هفته اخیر قابل توجه بوده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نرخ سکه باز هم افزایش پیدا خواهد کرد؟

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 0.4 درصد بیشتر شد و به مرز 12 میلیون و 500 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 50 هزار تومان بالاتر رفت و در کانال 9 میلیون و 500 هزار تومانی قرار گرفت. اما قیمت سکه گرمی نسبت به روز گذشته 10 هزار تومان کاهش پیدا کرد و 4 میلیون و 350 هزار تومان خرید و فروش شد.

دریان سفر امید

به نظر قیمت انواع سکه بدون توجه به نرخ اونس و تنها با نگاه به شرایط بازار ارز تغییر پیدا می‌کند. با رشد مجدد نرخ دلار و افزایش آن تا کانال 39 هزار تومانی، نرخ سکه رشد قابل توجهی پیدا کرد و در کانال 20 میلیون تومانی تثبیت شد. در صورت تداوم رشد قیمت دلار، افزایش دوباره نرخ طلا و سکه دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام

 

سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان