قیمت روز طلا 13 آذر 1401/ نرخ سکه به میانه کانال 17 میلیونی نزدیک شد

امروز باز هم رشد قیمت طلا و سکه اتفاق افتاد و نرخ‌ها در این بازار بیش از پیش بالا رفت. در حال حاضر قیمت هر گرم طلای 18 عیار با رشد 1.66 درصدی نسبت به روز قبل، در محدوده 1 میلیون و 594 هزار و 800 تومانی قرار دارد. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 0.17 درصد بیشتر شده و به مرز 17 میلیون و 404 هزار تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس با رشد 0.06 درصدی مواجه شد و به مرز هزار و 797 دلاری رسید. با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال میلادی، برخی بر این باورند که امکان رشد بیشتر نرخ اونس دور از انتظار نخواهد بود و به نظر تقاضا در آستانه تعطیلات افزایش زیادی خواهد داشت. نرخ اونس از هفته گذشته تاکنون، بعد از سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در مدار صعودی حرکت دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امکان رشد بیشتر نرخ سکه با افزایش قیمت دلار

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز قبل 0.51 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز 9 میلیون و 700 هزار تومان رسید. قیمت ربع سکه در مقایسه با روز گذشته 50 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 6 میلیون و 700 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی نیز در مقایسه با دیروز 10 هزار تومان بالاتر رفت و به مرز 3 میلیون و 600 هزار تومانی رسید.

در صورتی که امروز نرخ دلار افزایش پیدا کند، احتمال رشد بیشتر قیمت سکه دور از انتظار نخواهد بود. در واقع با رشد نرخ اونس و در صورت افزایش قیمت دلار، قدرت سکه بازان افزایشی بیشتر خواهد شد و ممکن است قیمت این فلزگرانبها از میانه کانال 17 میلیون تومانی نیز عبور پیدا کند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز