قیمت روز طلا 1 دی 1401/ نرخ سکه همچنان ثابت است!

ژیوار

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 1.4 درصد دیگر بالا رفت و به مرز 1 میلیون و 792 هزار و 900 تومانی رسید. اما همچنان نرخ سکه تغییری نکرده و در همان مرز قیمتی 18 میلیون و 380 هزار تومانی خرید و فروش می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس کاهش جزئی داشت و مانند دلار در مسیر صعودی قرار نگرفت. در حال حاضر نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.2 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز هزار و 818 دلاری رسیده است. به نظر نوسان جزئی بازار طلا حکایت از حالت انتظار سرمایه گذاران این بخش دارد. در حال حاضر سرمایه گذاران بازار این فلزگرانبها منتظر انتشار گزارش رشد تولید ناخالص داخلی هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

عدم تغییر نرخ سکه برخلاف رشد قیمت دلار

امروز نرخ نیم سکه مانند سکه امامی تغییری نداشت و همان محدوده 12 میلیون تومانی را حفظ کرد. اما قیمت ربع سکه نسبت به روز قبل 25 هزار تومان دیگر بالا رفت و در مرز 8 میلیون و 950 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی نیز در مقایسه با روز قبل تنها 2 هزار تومان رشد پیدا کرد و به مرز 4 میلیون و 300 هزار تومانی رسید.

با توجه به وضع تحریم‌های جدید علیه ایران از سوی آمریکا و رشد نرخ دلار، انتظار درباره افزایش دوباره قیمت سکه بود. اما به نظر معامله گران این فلزگرانبها جانب احتیاط را پیش گرفته‌اند. این روزها فاصله نرخ معاملاتی و ارزش ذاتی سکه به دلیل پیشروی سریع قیمت آن در بازار داخلی بسیار زیاد شده و برخی از کارشناسان معتقدند، تداوم این فاصله قیمتی خطرناک خواهد بود. اما در صورتی که نرخ اونس به صورت مداوم رشد پیدا کند، این اختلاف کمتر خواهد شد و اندکی این خطر کمتر می‌شود.

انتهای پیام

بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان