قیمت روز دلار 27 اسفند 1401/ نوسان نرخ ارز به حداقل ممکن رسید

قیمت دلار طی چند روز گذشته در قیمت مشخصی ثابت شده است. امروز قیمت دلار نسبت به دو روز قبل تغییری نداشت و همان محدوده 40 هزار و 200 تومانی را حفظ کرد. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با یک ماه اخیر 7.72 درصد کم شده و به مرز 41 هزار و 549 تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار دلار و ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تقاضا برای دلار در روزهای اخیر به شکل معناداری بالا نبود. برخلاف سال‌های گذشته که با نزدیک شدن به ایام عید تقاضا برای دلار و مسافرت خارجی افزایش پیدا می‌کرد. به نظر کارشناسان و فعالان ارزی در صورتی که در روز جاری و آینده نیز تقاضا برای دلار زیاد نباشد و بازارساز به عرضه بیشتر ارز اقدام کند، احتمالا زمینه برای کاهش بیشتر قیمت ارز فراهم خواهد شد و نرخ آن به پایین مرز 45 هزار تومانی خواهد رسید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

نظر برخی از فعالان درباره قیمت دلار

برخی از فعالان بر این باورند که سطح ریسک در بازار ارز بالا است و به همین دلیل معامله گران باز هم برای نگهداری دلار مشتاق هستند و ریال چندانی نگهداری نمی‌کنند. به همین دلیل این گروه تصور دارند که کاهش قیمت چندانی اتفاق نخواهد افتاد و نرخ دلار با حداقل نوسان سال 1401 را به پایان خواهند رساند. از آنجایی که تعطیلات عید دو روز دیگر آغاز خواهد شد، به نظر این ثبات قیمتی همچنان ادامه پیدا کند.

اما قیمت پوند و یورو در روز جاری در مدار صعودی قرار گرفت. امروز نرخ پوند نسبت به روز قبل 454 تومان افزایش پیدا کرد و به مرز 48 هزار و 927 تومانی رسید. قیمت یورو هم در مقایسه با روز گذشته 265 تومان بالا رفت و در محدوده 42 هزار و 905 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز