قیمت روز دلار 24 اسفند 1401/ استراحت نرخ ارز در روز جاری

لست سکند

قیمت دلار در روز جاری نیز نسبت به روز قبل بدون تغییر باقی ماند و همان مرز 40 هزار و 300 تومانی را حفظ کرد. امروز نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با 23 روز گذشته 3 هزار و 211 تومان کم شد و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ دلار در استراحت به سر برد و تغییر چندانی نداشت. اما انتشار خبری سیاسی و اقتصادی مبنی بر حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی در یکی از کشورهای عربی مبنی بر حل مسائل مرتبط با چند پرونده مهم امنیتی و اقتصادی احتمالا روی نرخ دلار در واپسین روزهای سال 1401 اثرگذار خواهد بود. برخی از منابع خبری، از حل این مشکلات در امارات خبر داده‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نوسان قیمت دلار و ضرر سرمایه گذاران خرد بازار

این روزها بازار ارز کاملا در نوسان است و همین موضوع سبب شده تا معامله گران خرد کمتری در این بخش حضور داشته باشند. کاهش و افزایش مداوم نرخ دلار باعث شده تا فاصله قیمت خرید و فروش ارز در صرافی‌ها به شکل معناداری زیاد شود. در چنین شرایطی بازیگران ارزی خرد بیشتر ضرر و زیان را متحمل می‌شوند. به همین دلیل در این روزهای پایانی سال 1401 بیشتر سرمایه گذاران کلان و بازیگران بزرگ ارزی در بازار حضور پیدا می‌کنند و به معاملات ارزهای مورد نظر خود می‌پردازند.

امروز نرخ پوند و یورو مانند دلار ثابت نماندند و اندکی کاهش پیدا کردند. در حال حاضر قیمت پوند نسبت به روز قبل 161 تومان کم شده و به مرز 48 هزار و 843 تومانی رسیده است. نرخ یورو هم در مقایسه با روز گذشته 97 تومان کاهش پیدا کرده و در محدوده 43 هزار و 40 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز