قیمت روز دلار 23 اسفند 1401/ وضعیت بازار ارز در روز جاری چگونه بود؟

لست سکند

دلار بالاخره متوقف شد. امروز قیمت دلار نسبت به روز قبل تغییری نداشت و همان کانال 40 هزار و 300 تومانی را حفظ کرد. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با 22 روز گذشته 7.72 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 41 هزار و 549 تومان قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ابتدای هفته جاری بازار ارز ریزشی شد و فشار سنگین فروشی اتفاق افتاد. البته امروز نرخ دلار در دست دلالان بالای محدوده 45 هزار تومانی قرار گرفت و نسبت به روز گذشته اندکی رشد قیمت داشت. برخی معتقدند که افزایشی‌های بازار ارز در روزهای پایانی سال تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا مانع از ریزش قیمتی این ارز شوند. گروهی این رشد قیمت را فرصت مناسبی برای فروش ارزهای دپو شده خود می‌دانند. در واقع بعد از نزول‌های شدیدی که طی یک هفته اخیر رخ داد و نرخ دلار را از مرز 60 هزار تومانی بازگرداند، به نظر این رشد جزئی قیمتی فرصت مناسبی را برای فروش به وجود آورده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت دلار در تعطیلات عید به کدام سمت و سو می‌رود؟

کارشناسان و فعالان معتقدند، رشد قیمت دلار در روز جاری به کاهش اثرگذاری بازارساز روی بازار ارز مرتبط است. با توجه به این موضوع، نباید منتظر کاهش بیشتر قیمت دلار بود و احتمالا در تعطیلات نوروز عوامل افزایشی باعث صعود دوباره قیمت دلار شوند. به همین دلیل احتمالا خریداران در روزهای انتهایی اسفند فعال‌تر شوند.

امروز قیمت پوند و یورو در مسیر صعودی قرار گرفت. در حال حاضر نرخ پوند نسبت به روز قبل 0.64 درصد بالاتر رفت و به مرز 49 هزار و 4 تومانی رسید. قیمت یورو هم در مقایسه با دیروز 0.38 درصد بیشتر شد و در محدوده 43 هزار و 137 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز