قیمت روز دلار 21 اسفند 1401/ افت بیشتر نرخ ارز با انتشار اخبار سیاسی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروز قیمت دلار نسبت به روز قبل 646 تومان دیگر کم شد و به مرز 40 هزار و 590 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با 20 روز پیش 3 هزار و 211 تومان کاهش پیدا کرده و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها دلار در مدار کاهشی گام برمی‌دارد و فشار فروش در این بازار افزایش پیدا کرده است. به نظر برخی از فعالان و معامله گران، خبر توافق ایران و عربستان باعث شده تا نرخ دلار وارد مدار کاهشی شود. علاوه بر این موضوع، انتشار اخبار مربوط به تبادل زندانیان ایران و آمریکا نیز امیدواری مردم را نسبت به بهبود روابط این دو کشور بیشتر کرده و به گمان فعالان تنش روابط این دو منطقه اندکی کم شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

روند کاهش قیمت دلار از آغاز اسفند تاکنون

قیمت دلار که اوایل اسفندماه تا مرز 60 هزار تومانی پیش رفته بود، دیروز در بازار آزاد با قیمت 44 هزار تومان معامله شد. ریزش نرخ دلار بعد از پایان سفر رافائل گروسی، رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی، به ایران آغاز شد و امروز با انتشار خبرهایی پیرامون مبادله زندانیان ایران و آمریکا به اوج خود رسید. به اعتقاد فعالان و کارشناسان، در صورتی که طی هفته‌های آینده اخبار مثبت بیشتری از همکاری ایران و آژانس انرژی اتمی منتشر شود، احتمال ریزش بیشتر نرخ دلار دور از انتظار نخواهد بود.

امروز نرخ پوند و یورو نیز در مدار کاهشی حرکت کرد. قیمت پوند در روز جاری نسبت به دیروز 777 تومان کم شد و به مرز 48 هزار و 854 تومانی رسید. نرخ یورو هم در مقایسه با روز قبل 688 تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 43 هزار و 220 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز