قیمت روز دلار 25 اسفند 1401/ امروز هم نرخ ارز اندکی کم شد

اخبار سیاسی طی چند روز اخیر در بازار ارز جولان دادند و به نظر این روند ادامه پیدا کند. هم اکنون قیمت دلار نسبت به روز قبل 100 تومان دیگر کم شده و به مرز 40 هزار و 200 تومانی رسیده است. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با دیروز 3 هزار و 211 تومان کاهش پیدا کرده و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، قرار است به امارات سفر کند. از منظر فعالان و کارشناسان بازار ارز، این سفر برای بازار اهمیت زیادی دارد. ابتدای هفته جاری مجیدرضا حریری، رئیس اتاق ایران و چین، در توئیتر اعلام کرد که مردم دلارهایشان را به بازار عرضه کنند زیرا درهم امارات در بازار زیاد خواهد شد. از انجایی که امارات یک هاب منطقه‌ای است برای ایران اهمیت زیادی دارد و به تبع روی بازار ارز اثرات زیادی خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

ازدیاد تقاضا و قیمت دلار این روزها ریشه در چه موضوعی دارد؟

با وجود این مسائل باز هم بازار ارز شاهد سیل تقاضای ارز بود. روز گذشته شکاف قیمتی دلار بازار آزاد و رسمی بیشتر از دیگر روزها بود و به همین دلیل متقاضیان زیادی در مقابل صرافی‌های میرداماد و فردوسی صف کشیدند تا ارز بخرند. معامله گران معتقدند تا زمانی که این شکاف وجود داشته باشد، متقاضیان زیادی خواهان ارز خواهند بود و آن‌ها را خریداری می‌کنند.

امروز قیمت پوند و یورو هم روی دور کاهش بودند. نرخ پوند در روز جاری نسبت به دیروز 125 تومان کم شد و به مرز 48 هزار و 549 تومانی رسید. قیمت یورو نیز در مقایسه با روز گذشته 0.19 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 42 هزار و 640 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز