قیمت روز دلار 24 آذر 1401/ ایست نرخ ارز

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ثبات قیمتی دلار در آخرین روز هفته، باعث شده تا پیش بینی روند این ارز خارجی در روزهای ابتدایی هفته آینده دشوار شود. امروز قیمت دلار بازار آزاد همان 37 هزار و 250 تومان باقی ماند. اما نرخ دلار بازار متشکل نسبت به روز قبل 0.27 درصد بیشتر شد و در محدوده 36 هزار و 300 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار از چند روز پیش مدام در حال تغییر بوده و امروز بالاخره ثبات نسبی پیدا کرد. تغییرات مداوم نرخ دلار گذشته از تبعاتی که برای اقتصاد کشور به همراه دارد، درت پیش بینی فعالان بازار و کارشناسان را نیز سلب کرده است. برخی بر این باورند که قیمت دلار مدام به پیشروی خود ادامه خواهد داد و از دستیابی به کانال‌های قیمتی بالاتر باز نمی‌ایستاد. اما گروهی معتقدند، بازارساز در مقابل این رشد بی‌وقفه خواهد ایستاد و شرایط را اندکی متعادل خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

تحلیل یک کارشناس اقتصادی درباره آینده قیمت دلار

اخیرا علی شریعتی، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، اعلام کرده تحلیل وضعیت عواملی که در روزهای گذشته به افزایش قیمت دلار منجر شده بود، نشان دهنده نزول قیمتی این ارز در هفته آینده است. شریعتی معتقد است که اکنون قیمت دلار به یک موضوع سیاسی در ایران تبدیل شده و تلاطم قیمتی رخ داده در بازار این ارز به عوامل غیراقتصادی و خارجی بازمی‌گردد. این مسائل سبب شده تا بازار ارز بسیار حساس شود.

راز آسمان پایتخت

امروز نرخ پوند با دلار همگام شد، اما قیمت یورو تغییر جزئی پیدا کرد. قیمت پوند در روز جاری نسبت به روز گذشته تغییری نکرد و همان 46 هزار و 81 تومان باقی ماند. اما نرخ یورو در مقایسه با روز قبل 37 تومان کاهش داشت و به مرز 39 هزار و 660 تومانی رسید.

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز