پیشروی سریع نرخ ارز / قیمت روز دلار 22 آذر 1401

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت دلار بازار آزاد در روز جاری نسبت به روز گذشته 520 تومان افزایش پیدا کرد و به مرز 37 هزار و 570 تومانی رسید. اما نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با روز قبل 380 تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 35 هزار و 620 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی از فعالان و معامله گران بر این باورند که رشد نرخ ارز در بازارهای همسایه سبب شده تا نرخ دلار بازار تهران رو به افزایش برود. به باور این گروه صعود نرخ دلار هرات باعث شد تا قیمت ارز از نیمه کانال 37 هزار تومانی عبور کند. در حالی که برخی از فعالان انتظار پیشروی قیمت دلار بالای محدوده 36 هزار و 800 تومانی را نداشتند، رشد نرخ ارز هرات این اتفاق را رقم زد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

دیدگاه تحلیلگران فنی درباره نرخ دلار در روزهای آینده

تحلیلگران فنی بر این باورند در صورتی که نرخ دلار بازار هرات همچنان افزایش پیدا کند و به سمت مرز 37 هزار و 800 تومانی حرکت کند، احتمالا فشار خرید در بازار ارز داخلی بیشتر خواهد شد و حتی این امکان وجود دارد نرخ ارز تا مرز 39 هزار تومانی پیش برود. از لحاظ فنی، اکنون دلار توان عبور از کانال 37 هزار تومانی و ورود به مرز 38 هزار تومانی را دارد. تداوم رشد حواله درهم و دیگر مسائل سیاسی و اقتصادی در رشد بیشتر قیمت دلار بازار آزاد بی‌تاثیر نبودند.

پیشروی نرخ پوند و یورو نیز در روز جاری ادامه پیدا کرد. قیمت یورو در روز جاری نسبت به روز گذشته 1.34 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز 39 هزار و 677 تومان رسید. نرخ پوند نیز در مقایسه با روز قبل 692 تومان بالا رفت و به مرز 46 هزار و 196 تومانی رسید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز