قیمت روز دلار 16 اسفند 1401/ ارز در کانال 49 هزار تومانی خریدار نداشت؟!

لست سکند

امروز قیمت دلار نسبت به روز قبل 2.34 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 42 هزار و 446 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با 15 روز پیش 3 هزار و 211 تومان کم شد و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر انتظارات نزولی در بازار ارز برجسته شده و امکان ریزش بیشتر قیمت دلار دور از انتظار نیست. در صورتی که نرخ دلار بازار آزاد پایین مرز 50 هزار تومانی قرار بگیرد، احتمال نزول بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود. برخی از معامله گران بیان کرده‌اند که در معاملات پشت خطی شب گذشته، دلار در کانال 49 هزار تومانی هم خریدار نداشت. چنین ریزش قیمتی اندکی کاهشی‌های بازار را امیدوار کرد. زیرا نرخ دلار در اوایل ماه جاری به مرز 60 هزار تومانی هم رسید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

کف قیمت دلار در چه کانالی قرار می‌گیرد؟

البته برخی معامله گران معتقدند با صعود نرخ دلار به کانال 60 هزار تومانی، سقف قیمتی آن مشخص شده است. اکنون دلار با کاهش قیمتی که پیدا کرده به دنبال پیدا کردن کف قیمتی جدید است. برخی منتظر نزول بیشتر قیمت دلار هستند، اما گروهی بر این باورند که نرخ ارز پرطرفدار نزول بیشتری نخواهد داشت و به تعادل نسبی رسیده است.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر معامله گران ارزی همچنان محتاطانه رفتار می‌کنند و خرید و فروش قابل توجهی ندارند.

امروز قیمت پوند و یورو نیز نزول پیدا کرد. نرخ پوند در روز جاری نسبت به دیروز 2.29 درصد کم شد و به مرز 50 هزار و 990 تومانی رسید. قیمت یورو هم در مقایسه با روز قبل 941 تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 45 هزار و 268 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز