قیمت روز دلار 14 اسفند 1401/ سلیمانیه بازار ارز را غافلگیر کرد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

نرخ دلار بعد از مدت‌ها کاهش زیادی را تجربه کرد و کانال 44 هزار تومانی را ترک کرد. امروز قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز قبل هزار و 237 تومان کم شد و به مرز 43 هزار و 579 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با 13 روز گذشته 3 هزار و 211 تومان کاهش پیدا کرده و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز قیمت دلار در بازار کاهش زیادی داشت که برخی آن را ناشی از رفتار متناقض بازار سلیمانیه بود. امروز نرخ ارز در بازار سلیمانیه ریزش زیادی داشت و این موضوع معامله گران را غافلگیر کرد. معمولا قیمت دلار در بازار سلیمانیه بالاتر بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

سفر گروسی روی قیمت دلار اثر نگذاشت

به نظر بازار ارز تمامی پیش بینی‌ها و اخبار سیاسی را پیشخور کرده و دیگر با رویدادهای مشابه دچار تلاطم نمی‌شود. قبلا کارشناسان ارزی پیش بینی کرده بودند با ورود گروسی قیمت دلار کم می‌شود و پس از اتمام سفر وی، مجددا نرخ این ارز بالا می‌رود. اما این اتفاق روی نداد و بازار بعد از ورود گروسی تقریبا رنج شد. تنها در صورتی که نتیجه سفر گروسی باز شدن راهی برای مذاکرات برجام باشد، روی بازار ارز، ریزش قیمت دلار و دیگر ارزهای مهم بازار موثر خواهد بود. هم اکنون خبری از خرید و فروش سنگین در بازار نیست و معامله گران محتاطانه رفتار می‌کنند.

قیمت پوند و یورو در روز جاری ثابت ماند. امروز قیمت یورو نسبت به روز گذشته تغییری نداشت و در همان مرز 47 هزار و 634 تومانی خرید و فروش شد. نرخ پوند هم در مقایسه با دیروز تغییری پیدا نکرد و محدوده 53 هزار و 985 تومانی را حفظ کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز