قیمت روز دلار 11 اسفند 1401/ نرخ ارز 44 هزار تومانی شد

دلار بازار آزاد توانست کانال 44 هزار تومانی را پشت سر بگذارد. امروز قیمت دلار نسبت به روز قبل 1.86 درصدی رشد پیدا کرد و به مرز 44 هزار و 646 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با ده روز گذشته 3 هزار و 211 تومان کم شد و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نوسان ارزی همچنان ادامه دارد. برخلاف تصور گروهی از معامله گران، دلار در روز جاری رشد قیمتی را تجربه کرده است. گروهی از تحلیلگران ارزی معتقدند که هیجانات در بازار ارز موثر بوده و به همین دلیل قیمت دلار به صورت پلکانی در حال پیشروی است. اما عده‌ای دیگر بر این باور هستند که شرایط اقتصادی و روابط بین المللی و همچنین چشم انداز تیره و تار مردم نسبت به وضعیت کشور زمینه ساز رشد قیمت دلار و کاهش ارزش پول ملی شده و با توجه به تداوم این شرایط، وضعیت مذکور نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

قیمت دلار هفته آینده چگونه خواهد بود؟

در حال حاضر معامله گران منتظر جلسه هفته آینده شورای حکام هستند. به نظر فعالان ارزی، نتیجه این جلسه روی معامله گران بنیادی بازار تاثیر زیادی خواهد داشت. اگر قطعنامه‌ای صادر شود، احتمالا بازار ارز آشفتگی بیشتری را تجربه خواهد کرد. اما اگر این اتفاق رخ ندهد، احتمالا نوسانات ارزی کاهش پیدا خواهد کرد و اندکی از آشفتگی این بخش کاسته خواهد شد.

قیمت پوند و یورو نیز در روز جاری افزایشی شد. امروز نرخ پوند نسبت به روز قبل 1.31 درصد بالاتر رفت و به مرز 53 هزار و 503 تومانی رسید. قیمت یورو هم در مقایسه با دیروز 1.48 درصد افزایش پیدا کرد و در محدوده 47 هزار و 472 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز