قیمت روز دلار 15 اسفند 1401/ تداوم حرکت ارز در مدار نزولی

لست سکند

قیمت دلار همچنان در مدار کاهشی حرکت می‌کند. به نقل از دنیای اقتصاد، امروز قیمت دلار نسبت به روز قبل 0.31 درصد کم شد و به مرز 43 هزار و 442 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با دو هفته گذشته 3 هزار و 211 تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، معامله گران ارزی بر این باور هستند که بازار ارز در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در معرض تنبیه سنگینی قرار نخواهد گرفت. به همین دلیل موضع معامله گران تغییر پیدا کرده و اندکی فشار فروش در بازار ارز بیشتر شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

شب گذشته معاملات بازار فردایی سیگنال کاهش قیمت ارز در روز جاری را صادر کرد. به همین دلیل از صبح روز جاری معامله گران بیشتر فروشنده بودند و تمایل زیادی به خرید ارز نبود. به اعتقاد تحلیلگران، در روز جاری تعداد زیادی از افزایشی‌ها از بازار خارج شده و اکنون زمان تخلیه موج نوسان فرا رسیده است.

راز آسمان پایتخت

مرز حساس قیمت دلار

در حال حاضر مرز 50 هزار تومانی برای دلار بازار آزاد اهمیت زیادی دارد. در صورتی که نرخ دلار پایین این محدوده قیمتی قرار بگیرد، احتمال ریزش بیشتر آن دور از انتظار نیست. طی چند هفته گذشته قیمت دلار بازار آزاد تنها یکبار پایین مرز 50 هزار تومانی قرار گرفت و بلافاصله به این محدوده بازگشت.

امروز قیمت پوند و یورو هم در مدار نزولی حرکت کرد. هم اکنون نرخ پوند نسبت به دیروز 261 تومان کاهش پیدا کرده و به مرز 52 هزار و 234 تومانی رسیده است. قیمت یورو هم در مقایسه با روز قبل هزار و 404 تومان کم شد و در محدوده 46 هزار و 230 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز