قیمت روز دلار 13 بهمن 1401/ نوسان اندک نرخ ارز در روزهای اخیر

قیمت دلار در روز جاری نسبت به روز گذشته 0.07 درصد کم شد و به مرز 43 هزار و 162 تومان رسید. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با روز قبل 0.07 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 43 هزار و 162 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نوسان نرخ ارز در یک محدوده مشخصی ادامه پیدا کرده و به نظر بازار در یک بازه قیمتی حبس شده است. قیمت دلار روز جاری نسبت به دیروز تغییر معناداری نداشته و شاید ریشه این موضوع به اخبار سیاسی و برخی از اقدامات اخیر بانک مرکزی به منظور کنترل نرخ ارز، بازگردد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

هفته گذشته بانک مرکزی به منظور کنترل بازار ارز، قیمت دلار بازار آزاد و متشکل را به هم نزدیک کرد و همین مسئله شوک جدیدی را به فعالان ارزی وارد آورد. از این رو برخی از فعالان معتقدند نزدیک شدن نرخ دلار در دو بازار مذکور، تب و تاب بازار را پایین آورده و دیگر نوسان گیران زیادی در بازار حضور ندارند.

آریاک سفر

بررسی قیمت دلار از طریق ارزهای دیگر

البته اهرم‌های مختلف اثرگذار روی نرخ دلار بازار آزاد نیز هیچ حمایت خاصی از ارز به عمل نمی‌آورند. در حال حاضر نرخ دلار در بازارهای هرات و سلیمانیه در یک محدوده خاصی نوسان دارد. نرخ حواله درهم نیز تغییری خاصی نداشته و به اصطلاح رنج شده است. در صورت تغییری قیمتی هر یک از ارزهای مذکور، امکان کاهش یا افزایش بیشتر نرخ دلار وجود دارد.

امروز قیمت پوند و یورو برخلاف دلار رشد پیدا کرد. نرخ پوند در روز جاری نسبت به دیروز 0.33 درصد بیشتر شد و در محدوده 53 هزار و 451 تومانی قرار گرفت. قیمت یورو هم در مقایسه با روز قبل 0.85 درصد بالا رفت و به مرز 47 هزار و 473 تومانی رسید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز