قیمت روز دلار 1 خرداد 1402/ بازار ارز به حباب درهم توجه ندارد

دلار-کاماپرس
لست سکند

دلار در تابلو مرکز معاملات طلا و ارز همچنان قیمت سابق خود را حفظ کرده و در همان محدوده 42 هزار و 352 تومانی خرید و فروش می‌شود. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با 91 روز قبل 3 هزار و 211 تومان کم شده و به مرز 41 هزار و 549 تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه حباب درهم به حداکثر میزان ممکن رسیده است اما همچنان قیمت دلار نوسان چندانی ندارد و در همان محدوده مشخص شده گذشته نوسان دارد. براساس آخرین اخبار و آمار موجود، هم اکنون حباب درهم رشد قابل توجهی پیدا کرده و تقریبا دو برابر میانگین حباب شش ماهه است. اما همچنان بازار ارز نسبت به این موضوع بی‌توجه بوده و رشد قیمتی قابل توجهی ندارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اگر توجه بازار ارز به این حباب درهم معطوف شود، احتمال رشد شدید نرخ دلار وجود دارد. در غیر این صورت دلار است که بر درهم غلبه خواهد کرد و نرخ آن را پایین خواهد کشاند.

راز آسمان پایتخت

علت عدم رشد قیمت دلار چیست؟

برخی از فعالان و معامله گران ارزی نبود نقدینگی کافی در بازار ارز را علت عدم رشد قیمتی آن اعلام کرده‌اند. هم اکنون برخی از بازارهای همتراز مانند بورس، رشد خوبی را تجربه می‌کنند و همین موضوع سبب شده تا بسیاری از سرمایه گذاران پول خود را به این بخش منتقل کنند. این مسئله سبب کم رونق شدن بازار ارز شده است.

امروز قیمت پوند و یورو نسبت به دیروز در مدار نزولی حرکت کرد. هم اکنون نرخ پوند در مقایسه با روز قبل 0.02 درصد کمتر شد و به مرز 52 هزار و 673 تومان رسید. قیمت یورو هم نسبت به روز گذشته 0.05 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 45 هزار و 752 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز