قیمت روز دلار 31 اردیبهشت 1402/ نرخ ارز توان رسیدن به کانال های بالاتر را ندارد

لست سکند

بازار ارز همچنان بدون نوسان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. امروز قیمت دلار در تابلو مرکز مبادلات طلا و ارز کشور همچنان ثابت بود و همان محدوده 42 هزار و 352 تومانی را در اختیار داشت. نرخ دلار بازار متشکل نسبت به 90 روز گذشته 7.72 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 41 هزار و 549 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه فرآیند فروش خودرو در سامانه یکپارچه پایان پیدا کرده اما همچنان خبر خاصی در بازار ارز نیست و این بخش متوقف شده است. کمبود نقدینگی و نبود پول در بازار ارز باعث شده تا دلار توان عبور از محدوده‌های مقاومتی را نداشته باشد و همچنان در یک بازه مشخصی نوسان پیدا کند. بررسی شرایط بازار ارز نشان می‌دهد که دلار تمایل به رشد قیمتی دارد اما هیچ اهرم قدرتمندی وجود ندارد که این ارز را به سمت کانال‌های بالاتر هل بدهد. برخی بر این باورند که بازارساز نیز در روزهای اخیر در بازار نقش پررنگی داشته و همواره تلاش کرده تا با تزریق حواله درهم جلوی رشد قیمت دلار را بگیرد و در این امر موفق بوده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نگاهی به تحلیل فنی قیمت دلار

براساس تحلیل فنی، تا زمانی که قیمت دلار پایین محدوده 52 هزار و 200 تومانی قرار دارد امکان رشد آن وجود ندارد. به اعتقاد تحلیلگران فنی، دلار باید از محدوده 52 هزار و 200 عبور کند تا امکان ریزش آن به کانال 40 هزار تومانی کمرنگ شود.

امروز قیمت پوند و یورو به تبعیت از دلار بازار رسمی تغییری نداشت. هم اکنون پوند در همان محدوده قیمتی 52 هزار و 685 تومانی خرید و فروش می‌شود. نرخ یورو نیز بدون تغییر مانده و همچنان مرز 45 هزار و 778 تومانی را حفظ کرده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز