قیمت دیگنیتی پرایم صفر و کارکرده در بازار چند ؟

قیمت دیگنیتی پرایم صفر و کارکرده در بازار چند؟-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

دیگنیتی پرایم، یا همان دانگ فنگ IX5، یک کراس اور کوپه است که توسط کمپانی خودروسازی دانگ فنگ چین در سال 2018 طراحی شد. گروه بهمن نیز این خودرو را اوایل سال 1400 و تقریبا همزمان با فیدلیتی پرایم به بازار خودرو ایران عرضه کرد. دیگنیتی پرایم به صورت CKD در ایران مونتاژ می‌شود و در بازار خودروهای شاسی بلند متوسط به رقابت می‌پردازد.

کاماپرس در این گزارش 5 خودرو دیگنیتی پرایم که برای فروش در بازار خودرو عرضه شده‌اند را معرفی می‌کند.

قیمت دیگنیتی پرایم صفر مدل 1402

یک خودرو دیگنیتی پرایم صفر مدل 1402 با قیمت یک میلیارد و 900 میلیون تومان به فروش می‌رسد. با توجه به اینکه خودرو کارکردی ندارد، مشخصات فنی، بدنه و شاسی‌های آن سالم گزارش شده‌اند. این خودرو سفید رنگ بوده و داخل آن مارون است.

دیگنیتی پرایم مدل 1400 خاکستری

قیمت یک دیگنیتی پرایم مدل 1400 خاکستری رنگ  یک میلیارد و 620 میلیون تومان است. این خودرو 47 هزار کیلومتر کارکرد داشته و از موتور سالم و شاسی‌های پلمپ بهره می‌برد. بدنه این دیگنیتی پرایم خط و خش جزئی دارد.

بیشتر بخوانید:

دیگنیتی پرایم مدل 1400 داخل مارون

یک دیگنیتی پرایم مدل 1400 با 85 هزار کیلومتر کارکرد یک میلیارد و 605 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. بدنه مشکی رنگ این خودرو سالم و بدون خط و خش بوده و داخل خودرو مارون است. این دیگنیتی موتور سالمی دارد و شاسی‌هایش هم پلمپ است.

قیمت دیگنیتی پرایم صفر مدل 1403

یک دیگنیتی پرایم صفر مدل 1403 نیز با قیمت 2 میلیارد و 100 میلیون به فروش گذاشته شده است. این خودرو صفر کیلومتر مشکی رنگ بوده و از بدنه، شاسی و مشخصات فنی سالم برخوردار است. این دیگنیتی 12 ماه مهلت بیمه شخص ثالث دارد.

دیگنیتی پرایم مدل 1401

یک دیگنیتی پرایم مدل 1401 با کارکرد 6 هزار کیلومتر به قیمت یک میلیارد و 740 میلیون تومان برای فروش عرضه شده است. طبق آگهی منتشرشده، موتور و مشخصات فنی این خودرو سالم بوده و شاسی‌های آن نیز پلمپ هستند. بدنه مشکی این دیگنیتی هیچ‌گونه خط و خش یا رنگ شدگی ندارد.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه بهمنهمراه مکانیک
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز