قیمت دنا در آستانه میلیاردی شدن

ژیوار

یکی از خودروهای گران قیمت بازار داخلی دنا پلاس اتوماتیک آپشنال است که تا مرز 990 میلیون تومانی پیشروی داشته است. این خودرو نسبت به روز گذشته 15 میلیون تومان رشد قیمتی را تجربه کرد.

به گزارش کاماپرس، با تنش سیاسی پیش آمده بین ایران و غرب و اتفاقات چند روز اخیر، وضعیت بازار خودرو نوسانی است و بیشتر خودروها رشد قیمتی را تجربه می‌کنند. در حال حاضر سورن پلاس دوگانه سوز نسبت به روز قبل جهش قیمتی 20 میلیون تومانی را تجربه کرده است و در مرز 745 میلیون تومانی قرار دارد. قیمت پژو 207 دنده‌ای هم در مقایسه با روز گذشته 10 میلیون تومان رشد داشته است. ساینا اس در مقایسه با دیروز 7 میلیون تومان و خودروهای پژو پارس و رانا 5 میلیون تومان افزایش قیمت داشتند. خودرویی مثل دنا هم رشد قیمتی را تجربه کرده و با این افزایش نرخ به مرز 1 میلیاردی نزدیک‌تر شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نگاهی به امکانات، مشخصات و ویژگی‌های دنا پلاس توربو اتوماتیک

دنا پلاس توربو اتوماتیک یک خودرو با پیشرانه هزار و 645 سی سی توربوشارژر است. موتور این خودرو به اندازه 150 اسب بخار قدرت دارد و گشتاور آن به 215 نیوتن متر می‌رسد. این خودرو طی 11 ثانیه به شتاب 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و در هر 100 کیلومتر معادل 6.9 لیتر سوخت ترکیبی، گاز و بنزین، مصرف می‌کند.

دریان سفر امید

دنا پلاس توربو اتوماتیک امکاناتی مانند نمایشگر لمسی، بلوتوث، سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، فرمان کمکی برقی، رینگ آلومینیومی، صندلی‌های برقی جلو، آینه‌های تاشو برقی، سنسور نور و باران، استارت دکمه‌ای، نمایشگر 10 اینچی و همچنین حالت برفی و اسپرت و تیپ ترونیک جعبه دنده، اسپویلر عقب، استارت دکمه‌ای و تریم داخلی چرم و پارچه و … دارد و از لحاظ امکانات ایمنی هم مجهز است.

انتهای پیام

فروشگاه اینترنتی فرنا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان