قیمت دلار در یک قدمی 23000 تومان

ژیوار

بازار دلار امروز هم سیر صعودی داشت و  قیمت دلار با 580 تومان افزایش در بازار آزاد به 22هزار و 900 تومان رسید.

به گزارش کاماپرس؛ در روزهای گذشته قیمت ارز مجددا سیر صعودی پیدا کرده است. این در حالیست که بازارهای سکه و طلا هم به موازات بازار ارز رشد قیمتی را تجربه می‌کنند.

بازار ارز امروز 27 مردادماه را هم با افزایش قیمت ها آغاز کرد. امروز قیمت دلار  به ۲۲,۹۰۰ (بیست و دو هزار و نهصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۵۳ درصدی داشت و از ۲۲,۳۲۰ (بیست و دو هزار و سیصد و بیست ) تومان در روز یکشنبه، به ۲۲,۹۰۰ (بیست و دو هزار و نهصد ) تومان در روز دوشنبه رسیده است.

صرافی‌های بانکی نیز از صبح امروز، 27 مردادماه 1399، قیمت دلار را برای فروش ۲۲ هزار و ۲۹۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته تقریبا ۳۵۰ تومان افزایش داشته است. این صرافی‌ها دلار را  با قیمت ۲۲ هزار و ۱۹۰ تومان خریداری می‌کنند.

تغییرات دلار تنها در سه روز!

دریان سفر امید

جدول زیر تغییرات قیمت دلار را تنها در سه روز گذشته نشان می‌دهد:

قیمت(تومان) مقدارتغییر درصدتغییر تاریخ
22.900 580 2.53 99.05.27
22.320 180 0.8 99.05.26
22.140 340- 1.54- 99.05.25

یورو و پوند در چه وضعیتی هستند؟

سایر ارزها هم به موازات دلار رشد داشتند. یورو امروز با افزایش ۲.۹۶ درصدی، از ۲۶,۲۰۰ (بیست و شش هزار و دویست ) تومان به ۲۷,۰۰۰ (بیست و هفت هزار) تومان رسید و در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۴۸۷ تومان افزایش، ۲۹,۷۸۹ (بیست و نه هزار و هفتصد و هشتاد و نه ) تومان نرخ گذاری شد.

به نقل از ایلنا؛ ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

 

نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز