قیمت دلار روز 31 خرداد 1401/ بازار ارز آرام است

لست سکند

قیمت دلار بازار آزاد روز گذشته مرز 31 هزار و 800 تومانی را از دست داد و در محدوده کمتری قرار گرفت. در حال حاضر نرخ دلار تغییر چندانی نسبت به نرخ معاملاتی دیروز ندارد. اما قیمت دلار بازار متشکل با رشد 0.06 درصدی نسبت به روز گذشته، 27 هزار و 534 تومان شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کارشناسان بازار ارز معتقدند در صورتی که دلار نتواند بالای محدوده 31 هزار و 800 تومانی قرار بگیرد، امکان رشد قیمتی آن کمتر می‌شود. اگر این ارز پایین کانال 31 هزار و 800 تومانی بماند، احتمالا به سمت محدوده‌ 31 هزار و 500 تومانی حرکت خواهد کرد. بنابراین امروز افزایشی‌ها بازار تلاش خواهند کرد تا با استفاده از شرایط و اخبار مختلف، نرخ دلار را به سمت بالا سوق دهند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به نظر فعالان، هنوز هم بازارساز وضعیت ارزی کشور را تحت کنترل دارد و اقدامات اخیر آن موجبات کاهش نرخ دلار را فراهم آورده است. ضمنا وضعیت مذاکرات برجام هنوز نامشخص است و مقامات مختلف به طور کامل نسبت به آن ابراز ناامیدی نکرده‌اند. مجموع این عوامل باعث ثبات نسبی وضعیت ارزی کشور شده است.

راز آسمان پایتخت

امروز قیمت پوند و یورو هم نسبت به روز گذشته تغییری نداشت. پوند در همان محدوده 39 هزار و 350 تومان و یورو در مرز 33 هزار و 400 تومان معامله شد.

اطلاعات عمومی:

دلار تاریخ مصرف گذشته وجود دارد؟

اگر گذرتان به بازار ارز یا معاملات ارزی افتاده باشد، احتمالا عبارت دلار تاریخ مصرف گذشته را شنیده‌اید. اما این عبارت در دنیای ارزی کاملا اشتباه است. دلار زمانی غیرقابل معامله است که خیلی کهنه یا کاملا مخدوش شده باشد. اما در بازار ارزی کشور اگر یک دلار قدیمی و چاپ سال 1996 به صرافی تحویل داده شود، احتمالا از آن‌ها قبول نکنند. همین موضوع باعث شده تا عبارت دلار تاریخ مصرف گذشته در بازار ارز معمول شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز