قیمت دلار روز 22 خرداد 1401/ وضعیت بازار ارز از کنترل خارج شد؟

قیمت دلار بازار آزاد در روز جاری نسبت به دیروز 1.3 درصد بالا رفته و به مرز 33 هزار و 150 تومانی رسیده است. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با روز قبل 194 تومان بالا رفته و در محدوده 26 هزار و 874 تومانی قرار دارد. وضعیت بازار ارز پریشان است و تقریبا نرخ‌های مختلفی برای دلار مطرح می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روند معاملات ارزی نشان می‌دهد که هم اکنون تعداد معامله گران کاهش پیدا کرده اما با این حال شرایط بازار مطلوب نیست و بازارساز هم از این وضعیت رضایت ندارد. نرخ دلار در خیابان منوچهری به دلیل وضعیت انتظامی شکل گرفته، از بین رفته است. قیمت اصلی بازار هم از کف بازار مشخص می‌شد که فعلا این بخش هم فعالیت ندارد. به اعتقاد فعالان بازار ارز، شرایط مبهم شکل گرفته در وضعیت اقتصادی باعث شده تا نرخ دلار بیش از پیش رشد پیدا کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بانک مرکزی کجای ماجرا قرار دارد؟

برخی از کارشناسان به عملکرد ضعیف بانک مرکزی اشاره دارند و معتقدند که این مجموعه با وجود داشتن قدرت مدیریت و کنترل نرخ ارز، توان کنترل قیمت دلار را ندارد. به نظر این گروه، بانک مرکزی باید در پیشگاه مردم پاسخگو باشد و برای مردم دلیل عدم تناسب افزایش نرخ بهره و ارزش پول ملی را شرح دهد.

آریاک سفر

قیمت پوند و یورو هم در روز جاری نسبت به روز گذشته صعودی شد. نرخ یورو نسبت به روز قبل 1.3 درصد بالاتر رفته و به مرز 35 هزار و 180 تومانی رسیده است. قیمت پوند در مقایسه با دیروز 1.3 زیاد شده و در محدوده 41 هزار و 660 تومان قرار دارد.

اطلاعات عمومی:

از کجا دلار بخریم؟

بانک مرکزی از ذخایر دلار خود سهم صرافی‌ها و بانک‌های مختلف را مشخص کرده و در واقع این موسسات عاملیت مجاز خرید و فروش دلار محسوب می‌شوند. اما در بازار آزاد، دلال‌ها هم دلار را خرید و فروش می‌کنند که به دلیل وجود مسائلی مثل دلار تقلبی و کلاهبرداری، خرید از آن‌ها توصیه نمی‌شود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز