قیمت دلار روز 21 خرداد 1401/ نرخ ارز کانال 32 هزار تومانی را رد کرد!

لست سکند

امروز قیمت دلار بازار آزاد با جهش 1.4 درصدی نسبت به دو روز گذشته، صعود پرقدرتی داشت و از مرز 32 هزار تومانی عبور کرد. هم اکنون نرخ این ارز خارجی در محدوده 32 هزار و 680 تومانی قرار دارد. نرخ ارز بازار متشکل هم در مقایسه با پنج شنبه هفته قبل 0.3 درصد کم شد و به مرز 26 هزار و 680 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بعد از تصویب قطعنامه شورای حکام علیه ایران، اوج گیری نرخ دلار پیش بینی می‌شد. معامله گران و فعالان ارزی بر این باورند که با تصویب قطعنامه دیگر راهی برای احیای برجام باقی نمانده و دلار صعود بیشتری پیدا خواهد کرد. حتی در این باره، سیدکمال سیدعلی، معاون ارزی سابق بانک مرکزی، در گفت و گویی با قرن نو بیان کرده که رابطه نرخ تورم و نرخ ارز دو طرفه است و زمانی که تورم و انتظارات تورمی بالا می‌رود، قیمت دلار صعود می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راهکاری برای بهبود نرخ ارز

به نظر سیدعلی، تنها راه حل کاهش تنش‌های بازار ارز، توافقات بین المللی و امضای برجام و در نهایت قبلو اف ای تی اف است. به نظر وی، این عملی شدن این مسائل وضعیت اقتصادی کشور را بهبود خواهد بخشید.

راز آسمان پایتخت

با صعودی شدن نرخ دلار، قیمت پوند و یورو هم اوج گرفت. امروز نرخ یورو نسبت به روز قبل یک درصد بیشتر شد و به مرز 34 هزار و 680 تومانی رسید. قیمت پوند هم در مقایسه با دیروز یک درصد بالاتر رفت و 41 هزار و 70 تومان شد.

اطلاعات عمومی:

ارز کشور نیوزیلند را بشناسید

دلار پول رسمی کشور نیوزیلند است که با نماد اختصاری ان زد دی شناخته می‌شود. هم اکنون نرخ دلار نیوزیلند به 20 هزار و 530 تومان رسیده است. براساس مناسبت ارزی، نسبت دلار آمریکا به دلار نیوزیلند 1.57 واحد است، یعنی هر 100 دلار آمریکا با 157 دلار نیوزیلند برابری می‌کند.

نمودار زیر تحولات جامع یکساله دلار نیوزیلند را نشان می‌دهد؛

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز