قیمت دلار روز 10 مرداد 1401/ مرز مهم قیمتی از دست رفت

قیمت دلار بازار آزاد باز هم نسبت به روز گذشته 0.47 درصد کم شد و به مرز 31 هزار و 720 تومانی رسید. اما نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با دیروز 0.09 درصد بالاتر رفت و به مرز 27 هزار و 729 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار روز گذشته نتوانست محدوده 31 هزار و 800 تومانی را حفظ کند و به نظر تحلیلگران، این ارز خارجی به سمت کف جدیدی عقب نشینی خواهد کرد. برخی بر این باورند کف جدید قیمتی برای بیت کوین مرز 31 هزار و 500 تومانی است. به نظر برخی فعالان، طرف‌های افزایشی از رشد نرخ دلار ناامید شده‌اند و به همین دلیل قیمت این ارز به سمت‌ مرزهای پایین قیمتی حرکت می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

نظرات مختلف درباره کاهش قیمت دلار

بعضی بر این باورند انتشار اخباری درباره آغاز دور جدید مذاکرات و احتمال توافق هسته‌ای باعث کاهش دوباره نرخ دلار شده است. روز گذشته خبری درباره آغاز مذاکرات هسته‌ای بین معامله گران برجسته شد که کاهش نرخ دلار را به همراه داشت. اخیرا یکی از اعضای هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از آغاز دور جدید مذاکرات وین خبر داده است. هنوز صحت و سقم این ماجرا مورد تایید قرار نگرفته و دیگر مقامات مسئول نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده‌اند. البته عده‌ای معتقدند این اصلاح قیمتی دلار به زودی تمام می‌شود و بار دیگر نرخ این ارز خارجی صعود پیدا خواهد کرد.

امروز قیمت پوند و یورو مانند نرخ دلار کاهش پیدا کرد. نرخ یورو نسبت به روز قبل 0.3 درصد کم شد و به مرز 32 هزار و 480 تومانی رسید. قیمت پوند نیز در مقایسه با دیروز کاهش 0.2 درصدی را تجربه کرد و در محدوده 39 هزار و 40 تومانی معامله شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز