قیمت دلار روز 9 مرداد 1401/ بازار ارز در حالت انجماد قرار گرفت

لست سکند

بازار ارز در روز جاری نسبت به روز گذشته نوسان خاصی نداشته و بدون تحرک هیجانی در حال فعالیت است. امروز قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز گذشته تغییری نداشت و در همان محدوده 31 هزار و 920 تومانی معامله شد. اما نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با روز قبل 0.05 درصد بیشتر شد و به مرز 27 هزار و 703 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازار ارز فریز شده و دلار به اخبار پیرامون خود واکنش چندانی نشان نمی‌دهد. البته موضوع گسترش دلار تقلبی در بازار نیز باعث شده تا حجم خرید و فروش‌ها کمتر شود و معامله گران جانب احتیاط را در پیش بگیرند. امروز خبر جدیدی درباره مذاکرات برجام و توافق هسته‌ای مطرح شد. منابع نزدیک به پایگاه خبری العربی الجدید درباره جزئیات طرح پیشنهادی جدید اتحادیه اروپا حرف زده‌اند. این منابع طرح پیشنهادی جدید اتحادیه را برای بازگشت به برجام  را فاش کرده‌اند و از واکنش سران ایران به این طرح سخن گفته‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

طرح جدید اروپا و بی‌تفاوتی قیمت دلار

براساس اطلاعات منتشر شده، پیشنهاد جدید اروپا درباره رفع تحریم‌های تازه از چند نهاد و شرکت وابسته به سپاه و تعهد بایدن برای پایبندی دولتش به توافق است. البته گویا مقامات دولت ایران به متن پیشنهاد جدید روی خوشی نشان نداده‌اند و تلویحا با این موضوع مخالفت کرده‌اند. اما بازار ارز نه به جنبه مثبت و نه منفی این اتفاق واکنش خاصی نشان نداده است.

امروز قیمت پوند و یورو کاهشی شد. نرخ پوند نسبت به روز قبل 0.3 درصد کاهش قیمت داشت و در محدوده 39 هزار و 130 تومانی توقف کرد. قیمت یورو نیز در مقایسه با دیروز با کاهش 0.3 درصدی مواجه شد و به مرز 32 هزار و 570 تومانی رسید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز