ماجرای دلارهای تقلبی در بازار تهران چیست؟

لست سکند

یک صرافی چهارده روز پیش سه بسته دلار در بازار فردایی عرضه می‌کند که براساس اعلام معامله گران تمامی بسته‌ها حاوی دلارهای تقلبی بوده‌اند. البته صراف با شکایت شاکیان بازداشت می‌شود اما با قید ضمانت و جلب رضایت مشتریان از طریق عرضه شمش آزاد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از اکوایران، همان صراف متخلف مجددا الگوی دو هفته گذشته را به کار گرفته و بار دیگر دلارهای تقلبی به بازار فردایی عرضه کرده است. این بار دلارهای عرضه شده 60 بسته بوده و با جلب اعتماد مشتریان تمامی آن‌ها به فروش می‌رود. به گفته معامله گران دلارها به صورت بسته بندی و پالت‌های پلمپ شده، بود. اما موعد تحویل دلار واقعی وجود نداشت و معامله گران متوجه می‌شوند پالت‌ها تقلبی بوده‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ارزش این معامله تقلبی چیزی در حدود 19 میلیارد تومان اعلام شده است. معامله گر یا صراف ایرانی تنها واسطه است و گویا عامل این اتفاق در ترکیه به سر می‌برد. آنطور که معامله گران مالباخته بیان کرده‌اند، تمامی پول‌ها به حساب شخصی در استانبول واریز شده است.

تیرماه سال گذشته نیز خبرگزاری دنیای اقتصاد از پخش دلار تقلبی در بازار ارز خبر داده بود. سال گذشته معامله گران اعلام کرده بودند که برخی صرافان لا به لای بسته‌های اسکناس واقعی دلار، دلارهای تقلبی سفید قرار دادند و به مشتریان عرضه کردند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز