قیمت دلار در آخرین روز کاری سال 1400 نزولی شد

لست سکند

قیمت دلار بازار آزاد 0.68 درصد نسبت به دو روز گذشته کاهش پیدا کرد و به مرز 26 هزار و 220 تومانی رسید تا آخرین روز کاری سال 1400 را هم نزولی به پایان برساند. اما امروز قیمت دلار بازار متشکل در مقایسه با روز گذشته افزایش 0.44 داشت و به مرز 24 هزار و 803 تومانی رسید. به نظر کارشناسان ارزی، بازار امروز تغییرات چندانی نخواهد داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تقریبا تعطیلات بازار دلار از چهارشنبه وهفته گذشته آغاز شد و بازار ثبات نسبی داشت. با توجه به وضعیت بازار ارز در روزهای ذکر شده، به نظر این وضعیت امروز هم ادامه داشته و باشد و شرایط بازار دچار تغییرات چندانی نشود. با این حال تغییرات اندک در این بازار وجود خواهد داشت. از جمله اینکه بسیاری از مردم به دلیل کاهش محدودیت کرونایی در سطح جهان، برای تعطیلات نوروز به کشورهای همسایه سفر خواهند داشت و برای این مورد هم خواهان دلار و ارزهای دیگر خواهند بود. با وجود این قبیل مسائل، احتمالا نرخ دلار تا حدودی تکان خواهد داد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تلاش بازارساز برای کاهش بیشتر قیمت دلار؟!

اما برخی از معامله گران بازار ارز معتقدند که نرخ دلار در ادامه امروز کاهشی خواهد شد و حتی به پایین کانال 26 هزار تومانی خواهد رسید! این گروه اعتقاد دارند که بازارساز تلاش خواهد کرد قیمت دلار در آستانه سال جدید در کانال 26 هزار تومانی بسته نشود.

امروز قیمت یورو هم نسبت به دو روز قبل کاهشی شد، اما پوند رشد نرخ داشت. قیمت پوند در مقایسه با پنج شنبه قبل 48 تومان بالا رفت و به مرز 34 هزار و 626 تومان رسید. نرخ یورو هم نسبت به دو روز گذشته 102 تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 28 هزار و 967 تومانی قرار گرفت.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز