قیمت خودرو برقی لونا در سامانه یکپارچه چند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

خودرو لونا در سامانه یکپارچه با قیمت الحساب 945 میلیون تومان عرضه شده‌است. این خودرو امکانات مولتی مدیا ندارد و آپشن های آن مانند سایر خودروهای موجود در بازار ایران است.

به گزارش کاماپرس، عرضه خودروهای برقی در سامانه‌ یکپارچه ادامه دارد. متقاضیان می‌تواند با بلوکه کردن 100 میلیون تومان در این عرضه مشارکت داشته‌باشند. در این دوره از ثبت نام خودروهای برقی حدود 6 مدل برای خرید متقاضیان در دسترس است. در این گزارش به معرفی خودروی برقی لونا پرداخته می‌شود.

خودروی برقی لونا ساخت چین و طراحی شده با کمک فرانسوی‌هاست. این خودرو قرار است توسط ایران خودرو در بازار ایران فقط برای تاکسی‌ها عرضه شود. خودرو لونا که قیمت الحساب آن 945 میلیون تومان اعلام شده بدون امکانات مولتی مدیا و با سقف فلزی به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

ویژگی فنی و آپشن‌های لونا GER

لونا GER دارای 149 اسب بخار قدرت و 225 نیوتن متر گشتاور است. این خودرو با گیربکس تک سرعته می‌تواند حداکثر به 140 کیلومتر سرعت در ساعت برسد. همچنین میزان مصرف برق آن در 100 کیلومتر حدود 11 کیلووات ساعت است.

 این خودرو دارای ترمز ABS و ترمز دیسکی در عقب است. لونا مجهز به سیستم کشش و پایداری حرکت در سراشیبی و سربالایی است. سنسور دنده‌عقب، سنسور تنظیم باد تایر، ایروفیکیس، باز شدن درب‌ها هنگام تصادف اخطار باز بودن درب‌ها، ورود و خروج بدون کلید از دیگر امکانات این خودرو است.

باتری این خودرو در مدت 8 ساعت به  طور کامل شارژ می‌شود و تا 43 ساعت برق مورد نیاز خودرو را تامین می‌کند.

از آپشن‌های داخل کابین خودرو می‌توان به سیستم تهویه اتومات، دو عدد پورت USB، شیشه بالابر اتوماتیک جلو و عقب، تنظیم 6 حالته صندلی راننده و تنظیم 4 حالته صندلی سرنشین جلو اشاره کرد. همچنین از نظر سیستم روشنایی  این خودرو مجهز به مه‌شکن جلو و عقب و تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو از داخل کابین است.

انتهای پیام

آریاپی
آهن رویال
رایانه کمک
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت خودرو برقی لونا در سامانه یکپارچه چند؟

  1. کنعان گفته:

    میشه ماشینی وارد کنید که همه توان خرید داشته باشند نه یک گروه خاص که توانایی مالی زیادی دارند..

  2. کنعان گفته:

    خواهشا ماشین که وارد میکنید سود شما بیشتر از تولید کننده هست به این دلیل قیمت ماشین بالا میره واگه شما سود کمتری بگیرین ماشینهای چینی از همه ماشینهای تولیدی ارزونتر در میاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز