قیمت جدید کوییک پلاس صفر و کارکرده در تیرماه 1403

قیمت کوییک پلاس-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از ارزان‌ترین خودروهای اتوماتیک موجود در بازار کوییک پلاس است که در سال 97 به بازار عرضه شد. این خودرو دارای آپشن‌هایی مانند کی‌لس استارتر، کروز کنترل، تهویه مطبوع الکتریکی و دوربین دید عقب بوده و همچنین فرمان با نیروی کمکی برقی نیز از مزیت‌های قابل ملاحظه کوییک پلاس به شمار می‌رود. قیمت کارخانه‌ای این خودرو با ترمز ESC در تیرماه 1403 حدود 351 میلیون و 840 هزار تومان اعلام شده است.

کاماپرس در این گزارش قیمت 5 کوییک پلاس کارکرده در تیرماه 1403 را نیز برای آگاهی متقاضیان بررسی می‌کند.

کوییک پلاس کارکرده با 10 هزار کیلومتر کارکرد

در یکی از سایت‌های فروش خودرو، کوییک پلاس اتوماتیک مدل 1402 به قیمت 510 میلیون تومان آگهی شده است. در توضیحات آن هم خودرو بدون خط و خش در حد صفر، گارانتی فعال گیربکس CVT، فرمان برقی، صندلی و روکش چرمی فابریک قید شده است. مالک این خودرو همچنین سنسور عقب، ریموت و کنترل مدیا روی فرمان، صندوق پران روی ریموت آیینه ها، مانیتور 7 اینچ لمسی، دوربین دنده عقب، را از دیگر ویژگی‌های خودوری خود ذکر کرده است. وی این را هم تاکید کرده سپر خودرو عوض شده است.

بیشتر بخوانید:

کوییک پلاس کارکرده با 50 هزار کیلومتر کارکرد

در یک آگهی دیگر کوییک پلاس کارکرده مدل 1400 به قیمت 430 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. فروشنده وضعیت بدنه را بدون رنگ اعلام کرده و در توضیحات آن نوشته خودوری مذکور، از نظر فنی فوق العاده سالم و روغن گیربکس تازه عوض شده، کولر شارژ کامل و سالم است و درب عقب کمی قلم گیری شده است.

کوییک پلاس کارکرده با 19 هزار کیلومتر کارکرد

یکی دیگر از آگهی‌های فروش کوییک پلاس مدل 1402، که وضعیت بدنه را صافکاری بدون رنگ اعلام کرده به قیمت 480 میلیون به فروش گذاشته است. در توضیحات این آگهی بیمه ۱۲ ماهه عنوان شده و همچنین ذکر شده که درب راننده یک تو رفتگی دارد که نیاز به pdr در آن هست. مالک این خودرو قیمت درج شده را مقطوع اعلام کرده است.

کوییک پلاس کارکرده با 4 هزار کیلومتر کارکرد

در یکی دیگر از آگهی‌های فروش، قیمت کوییک پلاس اتوماتیک مدل 1402 با 4 هزار کیلومتر کارکرد، 455 میلیون تومان عنوان شده است. مالک در خصوص وضعیت بدنه خودوری خود به تعویض گلگیر اشاره کرده و این را هم گفته که شاسی جلو سمت شاگرد موج دارد.

کوییک پلاس کارکرده با 2 هزار و 500 کیلومتر کارکرد

در یکی دیگر از سایت‌های فروش خودرو، قیمت کارشناسی شده کوییک پلاس مدل 1402 خود را 530 میلیون تومان اعلام کرده است. در مشخصات این خودرو وضعیت فنی و بدنه سالم قید شده و 7 ماه تا پایان بیمه آن مانده است. فروشنده این را هم اضافه کرده که بیمه این خودرو تحت پوشش ضمانت تامین خسارت تا سقف 800 میلیون تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : باماهمراه مکانیک
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت جدید کوییک پلاس صفر و کارکرده در تیرماه 1403

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز