قیمت جدیدترین لپ تاپ های گیمینگ اچ پی

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

لپ‌تاپ‌های گیمینگ به دلیل داشتن پردازنده‌های مرکزی و گرافیکی قدرتمند و صفحه نمایش‌ باکیفیت معمولا قیمت بالایی دارند و همین موضوع می‌تواند برای گیمرهای جوان دردسرساز باشد. لپ‌تاپ‌های گیمینگ HP با بهره‌مندی از قیمت مناسب و مشخصات فنی قدرتمند که آن‌ها را علاوه بر گیمرها برای گرافیست‌ها، مهندسان و برنامه‌نویسان نیز به گزینه مناسبی تبدیل کرده است، توانسته توجه گیمرها را به خود جلب کند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی جدیدترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ اچ پی پرداخته است.

لپ‌تاپ‌های گیمینگ اچ پی برای چه کسانی مناسب است؟

لپ‌تاپ‌های گیمینگ اچ پی علاوه بر گیمرها، توجه کسانی را که نیاز به پردازنده‌های قدرتمند، صفحه نمایش باکیفیت و شارژدهی باتری مناسب دارند، به خود جلب کرده است. این لپ‌تاپ‌ها با قیمت مناسب‌ خود، برای دانشجویان گرافیک و مهندسی و برنامه‌نویسان و گیمرهای جوان که نمی‌توانند برای خرید لپ‌تاپ هزینه بالایی بپردازند، اما به آن نیاز دارند، جذاب است. عملکرد مناسب این لپ‌تاپ‌ها و همچنین وزن کمترشان، آنها را محبوب‌تر کرده است.

جدیدترین قیمت لپ‌تاپ‌های گیمینگ اچ پی

1- لپ‌تاپ 15.6 اینچی گیمینگ اچ پی مدل  Pavilion Gaming 15-ec2345nw-AC

صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ اچ پی با وضوح فول اچ دی و نرخ نوسازی 144 هرتز توانسته کیفیت، وضوح و سرعت پردازش بالای تصاویر را به ارمغان بیاورد. وزن 1.98 کیلوگرمی این لپ‌تاپ نسبت به دیگر لپ‌‌تاپ‌های گیمینگ مناسب به نظر می­رسد.

پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای این لپ‌تاپ گیمینگ در کنار کارت گرافیکی مدل RTX3050 با حجم اختصاصی چهار گیگابایت، عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی‌های سنگین، برنامه‌های سنگین مهندسی و گرافیک دارد و برای برنامه‌نویسان هم گزینه مناسبی به شمار می‌رود. باتری این لپ‌تاپ اچ پی بین سه تا شش ساعت شارژدهی دارد. قیمت این لپ‌تاپ در لحظه تهیه گزارش 46 میلیون تومان است.

راز آسمان پایتخت

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

2- لپ‌تاپ 15.6 اینچی گیمینگ اچ پی مدل  Pavilion Gaming 15-ec2345nw-A

صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ اچ پی با وضوح تصویر فول اچ دی و نرخ نوسازی 144 هرتزی توانسته کیفیت و سرعت پردازش بالایی را به نمایش بگذارد. وزن این لپ‌تاپ گیمینگ 1.98 کیلوگرم است که برای جابه­‌جایی گاه به گاه گزینه مناسبی است.

پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای این لپ‌تاپ در کنار کارت گرافیکی مدل RTX3050 و حافظه اختصاصی چهار گیگابایتی، علاوه بر گیمینگ، برای نصب و اجرای برنامه‌های سنگین مهندسی و طراحی هم مناسب است و نیاز برنامه‌نویسان را هم برطرف می‌کند. باتری این لپ‌تاپ بین سه تا شش ساعت شارژدهی دارد. قیمت این لپ‌تاپ جدید 43 میلیون و 700 هزار تومان است.

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

3- لپ‌تاپ 15.6 اینچی گیمینگ اچ‌پی مدل  Victus 15-FA1033NIA-AD

نمایشگر 15.6 اینچی این لپ‌تاپ با نرخ نوسازی 144 هرتزی، سرعت پردازش بالایی دارد که در کنار پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و کارت گرافیک مدل RTX2050، آن را برای گیمینگ مناسب می‌کند. وزن 2.29 کیلوگرمی این لپ‌تاپ گزینه ایده‌آلی برای حمل روزانه نیست. این لپ‌تاپ اچ پی علاوه بر گیمینگ، برای استفاده‌ روزانه مثل وبگردی و تماشای فیلم هم مناسب است. باتری این لپ‌تاپ گیمینگ بین یک تا سه ساعت شارژدهی دارد. قیمت این لپ‌تاپ اچ پی 39 میلیون و 469 هزار تومان است.

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

4- لپ‌تاپ 15.6 اینچی گیمینگ اچ‌پی مدل  Victus 15-FA1033NIA-A

نمایشگر 15.6 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی و نرخ نوسازی 144 هرتز، کیفیت و سرعت پردازش مناسبی را ارائه می‌دهد. پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای این لپ‌تاپ در کنار کارت گرافیکی مدل RTX2050، برای گیمینگ و همچنین استفاده‌ روزانه مناسب است. وزن 2.29 کیلوگرمی این لپ‌تاپ اچ پی برای حمل روزانه، بهترین گزینه محسوب نمی‌شود، اما مشکل چندانی هم ایجاد نخواهد کرد. شارژدهی باتری این لپ‌تاپ بین یک تا سه ساعت است. قیمت این لپ‌‌تاپ گیمینگ 36 میلیون و 600 هزار تومان است.

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

5- لپ‌تاپ 15.6 اینچی گیمینگ اچ‌پی مدل  Victus 15-FA1033NIA

صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ گیمینگ با نرخ 144 هرتزی، در کنار پردازنده مرکزی هشت هسته‎‌ای و کارت گرافیکی مدل RTX2050، برای گیمینگ و همچنین استفاده‌های معمولی مثل وبگردی و تماشای فیلم مناسب است. این لپ‌تاپ اچ پی 2.29 کیلوگرم وزن دارد و شارژدهی باتری آن بین یک تا سه ساعت است. قیمت این لپ‌تاپ 35 میلیون و 690 هزار تومان است.

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

خرید محبوب ­ترین لپ­ تاپ­ های اچ پی از “سبیت”

فروشگاه عرضه کننده لوازم الکترونیکی سبیت، کار خود را در سال 1382 با فروش لپ‌تاپ، تبلت، مانیتور، موبایل، قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر آغاز کرد. سبیت که زیرمجموعه شرکت هوشمند سیستم فرتاک است، در سال 1395 فعالیت اینترنتی خود را آغاز کرد. این فروشگاه اینترنتی سابقه همکاری مستقیم با برندهای معتبری مثل ایسوس، لنوو، ایسر، اچ پی را هم در کارنامه خود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز لپ‌ تاپ اچ پی می‌توانید به وبسایت این مجموعه به آدرس https://cebit.ir مراجعه کنید. در صورت نیاز به مشورت با کارشناسان سبیت نیز می­‌توانید با شماره تلفن 4300035-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز