قیمت تور تایلند در تابستان 1403

ژیوار

تایلند به عنوان سرزمین لبخند‌ها شناخته می‌شود و با داشتن آثار تاریخی و طبیعی فراوان، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری به شمار می­‌رود و خاطرات خوشی برای مسافران رقم می‌زند. جاذبه‌های دیدنی و مقاصد گردشگری متنوعی در این کشور وجود دارد که بازدید از همه آن‌ها در طی یک سفر با تور تایلند ممکن نیست.

کاماپرس در این گزارش به معرفی مقاصد گردشگری معروف و قیمت تور تایلند پرداخته است.

سواحل پاتایا

پاتایا یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری در تایلند است که با سواحل زیبا، زندگی شبانه پرجنب‎‌وجوش و سرگرمی‌های بی‌پایان شناخته می‌شود. تعداد زیادی از مکان‌های دیدنی زیبا در پاتایا وجود دارد که می‌تواند سفر به‌یاد‌ماندنی برای افراد رقم بزند. معبد پناهگاه حقیقت یکی از شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های دیدنی پاتایا است که تعداد زیادی از مجسمه‌های مذهبی و فلسفی با مضامین مختلف در این مکان نگهداری می‌شود. این ساختمان از چوب ساخته شده و بیش از 100 متر ارتفاع دارد و چندین سالن و سطوح حکاکی‌شده مختلف برای بازدید دارد. معبد بودای بزرگ که به نام وات فرا یای شناخته می‌شود، 18 متر ارتفاع دارد و از نقاط مختلف شهر قابل مشاهده است. همچنین چندین مجسمه و زیارتگاه دیگر در این معبد قرار دارد که برای بازدید آن‌ها در تور پاتایا باید سوار قایق شد.

بازار پاتایا یکی از جذاب‌ترین نقاطی است که گردشگران در تور تایلند می‌توانند از آن بازدید کنند. اجناس زیادی مانند صنایع دستی و سوغاتی‌های محلی تایلندی در این بازار به فروش می‌رسد و همچنین بازدید از این مکان بهترین روش برای تجربه شیوه‌ زندگی و فرهنگ سنتی تایلند است. باغ گیاه‌شناسی ناگ نوچ پاتایا یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌های گردشگری در تور تایلند بوده که دارای بخش‌های مختلفی مانند باغ فرانسوی، باغ اروپایی، تپه پروانه‌ها و باغ کاکتوس است. این باغ گیاه‌شناسی به محوطه‌سازی زیبا و گیاهان استوایی­اش شهرت دارد.

دریان سفر امید

آکواریوم دنیای زیر آب پاتایا یکی دیگر از پرطرفدارترین جاذبه‌های دیدنی در تور تایلند است که انواع جانوران آبزی مانند کوسه‌ها و لاک‌پشت‌های دریایی در آن نگهداری می‌شوند. این آکواریوم یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای خانواده‌ها و کودکان است و همچنین امکان غواصی در این مجموعه نیز وجود دارد.

جزیره پوکت

گردشگرانی که به دنبال یک ماجراجویی پر شور و هیجان، تجربه زندگی مدرن و پرهیاهوی شهری و بازدید از معابد باستانی هستند باید پوکت را برای سفر انتخاب کنند. پوکت به عنوان بزرگ‌ترین جزیره تایلند شناخته می‌شود و شگفتی‌های زیادی برای کاوش دارد. این جزیره دارای 35 ساحل رویایی و چشم‌نواز است و به همین جهت انتخاب ایده‌آلی برای تعطیلات تابستانی محسوب می‌شود.

معبد جوئی توی یکی از مشهورترین زیارتگاه‌ها و معابد تایلند است که گردشگران در تور پوکت می­توانند از آن دیدن کنند. دیدگاه کارو نیز یکی از شگفت‌انگیزترین مکان‌های دیدنی در پوکت است که مناظر پانورامای زیبایی از سواحل مرواریدی و محیط طبیعی ارائه می‌دهد. همچنین خیلج فانگ نگا که با صخره‎‌های آهکی و پر شیب شناخته می‌شود، یکی دیگر از جاذبه‌های طبیعی پوکت است. این خلیج مشابه خلیج هالونگ در ویتنام است و معمولا تورهای سفر دریایی یک روزه به این مقصد وجود دارد.

با وجود اینکه ممکن است شهر پوکت کوچک به نظر برسد، مرکز شهر میزبان تعداد زیادی از کافه‌ها، رستوران‌ها، بوتیک‌ها و موزه‌های متنوع است و گردشگران در تور پوکت می­‌توانند به کاوش در این مناطق بپردازند. معبد چالونگ یکی از قدیمی‌ترین و پربازدیدترین معابد پوکت در تور تایلند است و در داخل ساختمان آن تعداد زیادی از تصاویر و نقاشی‌های دیدنی وجود دارد.

شهر بانکوک

محبوب‌ترین و پربازدیدترین مقصد گردشگری در تور تایلند، بانکوک است که به غذاهای خیابانی لذید و بی‌نظیر شهرت دارد. افرادی که برای بار اول با تور بانکوک سفر می‌کنند، گزینه‌های بسیاری برای بازدید و امتحان کردن دارند. با وجود اینکه در حال حاضر روح زندگی مدرن در این شهر دمیده شده است، اما در بسیاری از نقاط آن عظمت و شکوه گذشته هنوز پابرجا است. معبد گرند پالاس و وات پراکائو با معماری زیبا و جزئیات پیچیده، بازدیدکنندگان را مسحور خود می‌کنند. در گذشته پادشاهان تایلند تا قرن بیستم در این کاخ زندگی می‌کردند، ولی در حال حاضر از این مجموعه برای بعضی از مراسم‌های تشریفاتی و رویدادهای فرخنده استفاده می‌شود.

محله چینی‌ها یکی از سرزنده‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌های تور تایلند در بانکوک است. به ویژه در زمان جشن سال نو چینی  با تعداد زیادی از ترقه‌های در حال انفجار و رقصندگان اژدها در این مکان برگزار می‌شود. این رویداد فرهنگی معمولا در بازه بین ژانویه تا فوریه هر سال برگزار شده و بازدید از جشن در تور تایلند یکی از هیجان‌انگیزترین تجربه‌های سفر گردشگران خواهد بود. اسکای بار بر فراز برج استیت، یکی از بلندترین ساختمان‌های بانکوک ساخته شده و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از شهر ارائه می‌دهد. اسکای بار یکی از لوکس‌ترین مناطق تایلند در تور بانکوک است که گردشگران می‌توانند غذاهای بی‌نظیری در این مکان امتحان کنند.

قیمت تور تایلند چه قدر است؟

عوامل مختلفی می‌توانند در هزینه‌ی نهایی تور تایلند تاثیرگذار باشند. برای مثال به دلیل کاهش تعداد گردشگران در بازه‌های زمانی باران‌های موسمی و یا ایام تابستانی گرم، هزینه‌ی تور تایلند کمتر خواهد بود. همچنین مقصدی که گردشگران برای تور تایلند انتخاب می‌کنند نیز به عنوان یکی از عوامل تعیین‌کننده در تور تایلند است. تورهای گردشگری ترکیبی تایلند قیمت بیشتری دارند. به طور کلی هزنیه‌ی تور تایلند بین 41 تا 57 میلیون تومان متغیر است.

رزرو بهترین تور تایلند با «سلام پرواز»

آژانس گردشگری سلام پرواز با بیش از یک دهه سابقه، در زمینه برگزاری انواع‌ تورهای داخلی و خارجی به مقاصد گردشگری مختلف فعالیت می‎‌کند. این مجموعه با 38 نفر کادر مجرب و حرفه‌ای به ارائه بهترین خدمات گردشگری در زمینه انواع تورهای داخلی و خارجی می‌پردازد و از همه ایرلاین‌های معتبر بلیط صادر می‌کند. همچنین افراد برای رزرو هتل و دریافت بیمه مسافرتی با اعتبار مورد نظر خود می‌توانند اقدام کنند. سلام پرواز انواع تورهای لحظه آخری و ارزان قیمت به مقاصد پوکت، بانکوک و پاتایا را برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://salamparvaz.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 02122221500 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز