قیمت تور اروپا در تابستان ۱۴۰۳

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اروپا یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین قاره‌های جهان و هرساله میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان است. بهترین زمان برای سفر به اروپا فصل تابستان است؛ چراکه می‌توان از تفریحات آبی، پاساژگردی، دیدن بناهای تاریخی و نظایر آن لذت برد.

به گزارش کاماپرس، قیمت تور اروپا در تابستان نسبت به دیگر فصول کمی بالاتر است، زیرا در این فصل قیمت بلیط هواپیما، رزرو هتل، تفریحات و امثال آن افزایش می‌یابد؛ به همین خاطر اطلاع از عوامل موثر بر قیمت تور اروپا برای گردشگران بسیار حائز اهمیت است.

این گزارش به بررسی قیمت تور اروپا در تابستان ۱۴۰۳ و به طور کلی عوامل موثر بر قیمت آن ‌پرداخته است.

قیمت تور اروپا در تابستان 1403

قیمت تور اروپا در تابستان 1403 در مقایسه با سال‌های گذشته افزایش یافته است. به‌ طور کلی قیمت این اروپا در تابستان به نرخ بلیط هواپیما، رزرو هتل، اخذ ویزا، ورودی مکان‌های تفریحی، غذا و امثال آن مربوط است. به عنوان نمونه، ساحل­گردی، دوچرخه ‌سواری در کوهستان‌ و قایقرانی از جمله تفریحاتی است که در تور اروپا تدارک دیده شده است. از طرف دیگر طول روزها در تابستان بلندتر بوده و و فرصت بیشتری برای گردش در شهرها و کشورهای قاره‌ اروپا فراهم است. در تور اروپا بابت رزرو سوئیت‌های هتل به ازای هر شب باید حدود ۱۰۰ یورو پرداخت کرد. همچنین هزینه هر وعده غذا در رستوران‌های شیک و لوکس اروپا بین ۲۵ تا ۳۰ یورو است. برای ورود به مکان‌های تفریحی و دیدنی مانند موزه، پارک، سینما و شهربازی نیز باید هزینه‌ها به صورت جداگانه‌ پرداخت شود که به‌ طور کلی هزینه ورودی این اماکن بین ۲۰ تا ۳۰ یورو خواهد بود. به هر حال هزینه تخمینی تور اروپا در تابستان بالای 100 میلیون تومان خواهد بود که در زمستان یا پاییز، کمتر نیز خواهد شد.

آشنایی با 3 عامل موثر بر قیمت تور اروپا

کیفیت هتل محل اقامت: هتل از مهم‌ترین عوامل اثرگذار بر قیمت تور است. هر چه هتل به مراکز تفریحاتی نزدیک‌تر و امکانات بیشتری داشته باشد، باید هزینه‌ بیشتری بابت آن پرداخت. البته هزینه رزرو هتل در شهر‌های متفاوت قاره اروپا متغیر است.

بلیت هواپیما: کیفیت بلیت هواپیما، رفت و برگشت و جابه‌جایی بین شهر‌ها و همچنین کشورهای قاره اروپا نیز بر قیمت تور اروپا تاثیرگذار است. برای استفاده از خدمات درجه یک و باکیفیت باید بلیت ‌هواپیمای باکیفیت تهیه کرد که در این شرایط هزینه­ها نیز بالاتر می‌رود.

کیفیت خدمات تور: از دیگر فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت تور اروپا می‌توان به خدمات آن اشاره کرد. خدمات تور اروپا معمولا باتوجه به هزینه‌ آن متفاوت است و هر چه خدمات تور کامل‌تر و جامع‌تر باشد، باید هزینه‌ بیشتری پرداخت کرد.

استعلام قیمت تور اروپا از «اوج آرام»

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری اوج آرام در ســال 1396 فعالیت خود را به صورت تخصصی و رسمی با هدف ارائه خدمات باکیفیت، احترام به مراجعه‌کنندگان و همچنین پیگیری‌های مستمر جهت تسریع نتیجه درخواست افراد آغاز کرد. این مجموعه علاوه بر ارائه‌ تورهای آسیایی، اروپایی و قاره آمریکا در فصول شلوغ صنعت گردشگری در ایران مانند بهار و تابستان نیز با چارتر کردن پرواز به کشور ترکیه به‌ویژه شهرهای ساحلی، خدمات مناسب و باکیفیتی ارائه می‌دهد.

علاقه­‌مندان برای دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب اوج آرام و انجام امور خود در کوتاه‌ترین زمان می‌توانند با شماره تلفن 02145419 تماس بگیرند یا به نشانی تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی، پلاک ۲۰ مراجعه کنند. همچنین برای تسریع فرآیند ارتباط می‌توانند به نشانی اینترنتی /https://oujaram.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوج آرام
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز