قیمت بیت کوین روز 8 تیر ماه 1401/ سقوط تا کانال 10 هزار دلاری؟!

ژیوار

قیمت بیت کوین بار دیگر به مرز 20 هزار دلاری بازگشت و کاهشی شد. اکنون نرخ این رمزارز نسبت به روز قبل 151 دلار کاهش پیدا کرده و به مرز 20 هزار و 118 دلاری رسیده است. هنوز کف قیمتی بیت کوین و روند قیمتی این رمزارز مشخص نیست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی از کارشناسان حوزه رمزارز معتقدند که کف قیمتی بیت کوین در اطراف محدوده 10 هزار دلاری است. آن‌ها این ادعا را براساس شاخص‌های مختلف بیان کرده‌اند. برخی معامله گران بر این تصور هستند که کف قیمت بیت کوین کانال 20 هزار دلاری است. بعد از کاهش شدید نرخ بیت کوین و بازگشت مجدد آن به محدوده 20 هزار دلاری، برخی معامله گران تصور کردند، همین مرز کف قیمتی است. اما داده‌های موجود بیان می‌کند که صعود کوتاه مدت بیت کوین احتمالا دلیل کافی برای تغییر روند کلی این رمزارز نیست.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اخیرا یکی از پلتفرم‌های معروف تجزیه و تحلیل بازار رمزارزها پیش بینی کرده که بیت کوین به زودی تسلیم خواهد شد و در محدوده 14 هزار تا 21 هزار دلاری نوسان پیدا خواهد کرد. احتمالا استارت روند نزولی بیت کوین از هفته آینده آغاز خواهد شد و یک رکورد جدیدی را ثبت خواهد کرد.

دریان سفر امید

اهمیت احراز هویت در فرآیند معامله رمزارزها

خرید و فروش بیت کوین و انواع دیگر رمزارزها باید از درگاه مطمئنی انجام شود. اگر کاربران ایرانی جهت خرید بیت کوین یا دیگر رمزارزها از درگاه اوکی اکسچنج اقدام می‌کنند، باید اطلاعات هویتی خود را ارائه داده و بعد از تایید آن، کیف پول ریالی خود را شارژ و سایر معاملات را پیگیری کنند. مدت زمان ارسال کوین‌ها به کیف پول داخلی کاربران اوکی اکسچنج، به صورت آنی و پس از خرید آن‌ها است. اما کاربران اگر قصد برداشت کوین را از کیف پول اوکی اکسچنج‌شان دارند باید حتما احراز هویتشان را تکمیل کنند.

اطلاعات عمومی:

آیا تعیین یک نوع بازار رمز ارز برای ترید کردن مهم است؟

بله، این موضوع در خصوص روش تحلیل اهمیت زیادی دارد. تحلیلگران و معامله گران بازار به سرمایه گذاران توصیه می‌کنند که برای ترید کردن فقط یک بازار را انتخاب کنند. زیرا درگیر شدن با بازارهای مختلف که روش‌های تحلیل متفاوتی دارند، از معامله گران وقت زیادی می‌گیرد و آن‌ها را گیج می‌کند. داشن تمرکز یک اصل مهم در ترید کردن انواع کوین است. در صورتی که افراد به بازارهای مختلف بپردازند، نمی‌توانند در حوزه رمزارزها موفق شوند و احتمالا خیلی زود از دور خارج خواهند شد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “قیمت بیت کوین روز 8 تیر ماه 1401/ سقوط تا کانال 10 هزار دلاری؟!

  1. ثمره گفته:

    باید بازار ارز دیجیتال ساماندهی بشه ، اصلا نمیشه بهش اعتماد کرد،نوسانش خیلی زیاده، احتمال ضربه خوردن زیاد از خرید اون هست. مشخص نیست کدام نهاد یا سازمان داره ارزهای دیجیتال رو در ایران هدایت می کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز