قیمت بیت کوین روز 7 تیر ماه 1401/ منتظر سودهای کلان نباشید!

ژیوار

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به روز گذشته 224 دلار بالاتر رفت و به مرز 21 هزار و 48 دلاری رسید. این رمزارز معروف همچنان در محدوده 21 هزار دلاری مقاومت می‌کند. به نظر تحلیلگران شرایط بیت کوین در روزهای آینده به همین منوال خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، تحلیلگران بازار رمزارزها نسبت به صعودی شدن نرخ بیت کوین در کوتاه مدت چندان امیدوار نیستند. سیمون پیترز، تحلیلگر ارزهای دیجیتال در کارگزاری ای تورو، اخیرا اعلام کرده که بازار رمزارزها از عوامل منفی زیادی مانند کاهش درآمد کسب و کارهای فعال این حوزه، رشد تورم و بالا رفتن نرخ بهره بانکی در آمریکا تاثیر گرفته‌اند. کریگ ارلام، دیگر تحلیلگر معروف بازار رمزارزها، نیز بیان کرده که افت نرخ بیت کوین در هفته‌های اخیر بازتابی از احساسات منفی سرمایه گذاران نسبت به کلیه دارایی‌های پرریسک بازار به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با وجود اینکه تحلیلگران نسبت به رشد قیمتی بیت کوین امیدوار نیستند، اما با ثابت ماندن نرخ  این رمزارز در محدوده 21 هزار دلاری، اندکی ترس سرمایه گذاران کمتر شده و شاخص ترس و طمع از محدوده ترس شدید فاصله گرفته است.

دریان سفر امید

معامله قانونی انواع رمزارزها با وبسایت‌های شناخته شده

خرید بیت کوین و دیگر رمزارزها برای کاربران ایران جذابیت خاصی دارد. خیلی از کاربران به منظور حفظ ارزش سرمایه خود و عدم پرداخت مالیات به حوزه رمزارزها روی می‌آورند. این طمع و نداشتن اطلاعات کافی در این باره باعث می‌شود افراد بی‌توجه به مسائل جانبی بازار ارزهای دیجیتال، بخش عمده‌ای از سرمایه خود را از دست بدهند. عمده این از دست رفتن سرمایه هم به کلاهبرداری‌های سایت‌ها و … بستگی دارد. در حالی که اوکی اکسچنج بستری امن را برای انجام معاملات رمزارزهای کاربران ایرانی فراهم کرده و افراد با پرداخت هزینه مصوب و طی کردن مراحل قانونی امکان مبادله انواع رمزارزها را از این درگاه دارند.

اطلاعات عمومی:

تراکنش‌های بیت کوین ناشناس هستند؟

برخی از فعالان بازار رمزارزها معتقدند که تراکنش‌های بیت کوین نیمه ناشناس هستند. از طرفی هنگام ساخت حساب یا همان کیف پول اطلاعات هویتی از متقاضیان درخواست نمی‌شود. اما این به معنای ساخت تعداد زیادی آدرس و استفاده از آن نیست. کاربران باید بدانند تراکنش‌های بیت کوین شفاف هستند و هر تراکنشی که در شبکه انجام شده باشد، توسط همه مشاهده خواهد شد. ضمنا خرید و فروش بیت کوین در صرافی‌های معتبر نیاز به ارائه اطلاعات هویتی دارد. صرافی‌ها این قبیل اقدامات را به منظور جلوگیری از پولشویی و فعالیت‌های مجرمانه تبیین کرده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز