قیمت بیت کوین امروز 18 اردیبهشت 1401 / سقوط آزاد رمزارز محبوب نزدیک است؟

امروز هم قیمت بیت کوین کاهشی بود و با افت هزار و 216 دلاری نسبت به روز قبل، در محدوده 34 هزار و 689 دلار قرار گرفت. همزمان با ریزش قابل توجه نرخ بیت کوین، پیش بینی‌ها درباره کاهش بیشتر نرخ این رمزارز به کانال‌ 20 هزار دلاری بیشتر شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هم اکنون به دلیل همبستگی که این ارز دیجیتال با اس اند پی 500 دارد، می‌تواند تا محدوده 28 هزار دلاری هم عقب نشینی کند. البته این تخمین قیمتی براساس پیش بینی است که تیموتی پترسون به اشتراک گذاشت. پترسون به خوانندگان تاکید کرده که بیت کوین 28 هزار دلاری تنها یک احتمال است و امکان دارد این رمزارز هیچگاه به نرخ مذکور نرسد. البته این امکان هم وجود دارد بیت کوین محدوده مذکور را به سمت نرخ‌های پایین‌تری پشت سر بگذارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

کاهش قیمت بیت کوین و افزایش ترس سرمایه گذاران

داده‌های کریپتوکوانت نشان می‌دهد که احتمالا سقوط قیمتی اخیر بیت کوین در دو روز گذشته به علت رفتار دارندگان کوتاه مدت این رمزارز اتفاق افتاده باشد. به هر حال این کاهش قیمتی بیت کوین به هر دلیلی که اتفاق افتاده، باعث شده تا میزان ترس در بین دارندگان این ارز دیجیتال بار دیگر بالا برود. اکنون شاخص ترس و طمع بیانگر این است که ترس شدید در این بازار حاکم شده است.

آریاک سفر

بسیاری از آلت کوین‌ها هم با شروع افت شدید نرخ بیت کوین دچار تزلزل شدند و همچنان هم در وضعیت رکودی قرار دارند.

اطلاعات عمومی:

درباره رمزارز سولانا چه می‌دانید؟

سولانا هشتمین ارز دیجیتال معروف بازار است که رقیب اصلی بیت کوین و اتریوم محسوب می‌شود. این رمزارز یک بلاکچین با کارایی بالا است که از برنامه‌های غیرمتمرکز پشتیبانی می‌کند.

بلاکچین در واقع نوعی تکنولوژی است که باعث حذف بانک‌ها و موسسات مالی در انجام تراکنش‌ها و پرداخت‌ها می‌شود.

یکی از اهداف مهم بنیانگذاران سولانا از ایجاد این رمزارز، کاهش هزینه‌های تراکنش بود. هم اکنون نرخ این رمزارز با کاهش 3.16 درصدی نسبت به روز قبل در محدوده 79 دلاری قرار دارد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز