قیمت بیت کوین امروز 15 اردیبهشت 1401/ احتمال سقوط دوباره رمزارزها

قیمت بیت کوین همچنان در کانال 30 هزار دلاری قرار دارد و در مرز 39 هزار دلاری دست و پنجه نرم می‌کند. نرخ این ارز دیجیتال نسبت به روز گذشته 149 دلار کاهش پیدا کرده و به مرز 39 هزار و 568 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود بهبود قیمتی بیت کوین نسبت به آغاز هفته، اما وضعیت بازار نشان می‌دهد همچنان ترس در بین معامله گران این بخش وجود دارد. شرایط بازار رمزارزها و به خصوص بیت کوین قابل پیش بینی نیست. در واقع تحلیلگران این بازار امکان ارائه تحلیل درستی از وضعیت این بازارها ندارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نظرسنجی درباره قیمت بیت کوین

با این حال پلن بی در اکانت توئیتری خود اخیرا یک نظرسنجی انجام داده و از مخاطبانش خواسته تا آن‌ها کف قیمتی بیت کوین را پیش بینی کنند. بیشتر از 82 هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند. عمده شرکت کنندگان در این نظرسنجی معتقدند که کف قیمتی بیت کوین در محدوده 30 تا 35 هزار دلاری است و امکان سقوط بیشتر نرخ بیت کوین بعید به نظر می‌رسد. به نقل از ارز دیجیتال، بر اساس برخی از داده‌های تاریخی، احتمال شکل گیری یک روند نزولی تازه وجود دارد، با این حال این شرایط هم احتمالی است.

آریاک سفر

 

 

اطلاعات عمومی:

رمزارز هگز را بشناسید

هگز نوعی گواهی سپرده در بلاکچین است. این رمزارز ابتدا یک توکن ای آر سی 20 بود که در شبکه اتریوم راه اندازی شد. ارز دیجیتال مذکور به گونه‌ای طراحی شده که امکان استفاده آن در سیستم دیفای وجود دارد. سیستم دیفای یک شبکه پولی و مالی جدید بوده که بر پایه بلاکچین‌های عمومی ساخته شده است.

قیمت هگز نسبت به روز گذشته 0.0009 درصد کاهش داشته و هم اکنون 0.19 دلار است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز