قیمت بیت کوین امروز 11 اردیبهشت 1401/ فروشندگان رمزارزها برنده شدند

قیمت بیت کوین در سطوح قیمتی پایین‌تر در حال حرکت است. در حال حاضر نرخ این رمزارز نسبت به روز گذشته با کاهش 396 دلاری مواجه شده و به مرز 37 هزار و 952 دلاری سقوط کرده است. قیمت بیت کوین طی چند ساعت گذشته بارها به مرز 38 هزار دلاری برگشته اما قدرت فروشندگان مانع از باقی ماندن این رمزارز در نرخ مذکور شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر شرایط نزولی بیت کوین ادامه دارد و جو ناامید کننده‌ای بر این بازار حاکم شده است. با این وجود هنوز هم از اطراف برخی خبرها به گوش می‌رسد که شاید اندکی برای بازار بیت کوین جذاب باشد. اخیرا مدیرعامل شرکت مشاوره مالی دیوره گروپ اعلام کرده که احتمال اینکه دو کشور دیگر هم تا پایان سال میلادی، بیت کوین را به عنوان پول قانونی اعلام کنند زیاد است. این خبر می‌تواند اندکی وضعیت بازار رمزارز معروف را بهبود دهد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اهمیت قیمت بیت کوین برای هولدرها

به گزارش ارز دیجیتال، هم اکنون بیت کوین از نظر قیمتی در شرایطی به سر می‌برد که برای هولدرها بسیار مهم است. اغلب نظرات تحلیلگران بازار رمزارزها درباره بیت کوین طی ماه جاری این است که هیچ اهرم خاصی برای صعودی شدن نرخ بیت کوین وجود ندارد.

آریاک سفر

در حال حاضر هم که داده‌های جدید مربوط به بازارهای آتی و کاهش تقاضا برای خرید تتر نشان دهنده این است که احتمالا روند نزولی بازار ادامه پیدا خواهد کرد.

 

اطلاعات عمومی:

بایننس کوین چیست؟

ارز دیجیتال بایننس کوین از طریق عرضه اولیه سکه آی سی اُ در جولای 2017 انتشار پیدا کرد. هدف ایجاد این رمزارز، جذب سرمایه برای توسعه صرافی بایننس اعلام شده بود. هم اکنون بایننس کوین 384 دلار ارزش دارد و نسبت به روز قبل 5 دلار کاهش را تجربه کرده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز