قیمت بیت کوین 10 اردیبهشت 1401 / آینده نامشخص رمزارزها روشن می‌شود؟

نرخ بیت کوین امروز نسبت به روز گذشته 233 دلار دیگر بالا رفت و به مرز 38 هزار و 619 دلاری رسید. هنوز سرنوشت بیت کوین مشخص نیست و کارشناسان نمی‌توانند پیش بینی دقیقی از آینده قیمتی این رمزارز ارائه دهند. تنها می‌توان گفت هم اکنون محدوده 37 هزار دلاری به پشتوانه مهمی برای بیت کوین تبدیل شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مرز 37 هزار دلاری برای بیت کوین بسیار مهم محسوب می‌شود و تقریبا بزرگ‌ترین مانع برای جلوگیری از کاهش قیمت بیت کوین است. خرس‌های بازار رمزارزها این مانع را بسیار بزرگ می‌دانند. با این حال مسیر برای رشد قیمتی بیت کوین نیز هموار نیست و علنا اهرمی برای این موضوع وجود ندارد. وضعیت امسال بازار رمزارزها در مقایسه با سال‌های قبل کاملا متفاوت است. معمولا بازار اغلب ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین، در اردیبهشت ماه هر سال صعودی بود. اما امسال بازدهی اغلب رمزارزها حتی بیت کوین هم از ابتدای سال 2022 تاکنون منفی بوده و تغییر چندانی نداشته است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دلایل نوسان قیمت بیت کوین

به نقل از ارز دیجیتال، عملکرد بیت کوین از اول سال میلادی جاری تا به حال نسبت به شاخص بورس و طلا ضعیف‌تر بوده است. در کل وجود مسائلی مثل جنگ روسیه و اوکراین، نوسان عوامل کلان اقتصادی در سطح جهانی و موضوعاتی از این قبیل باعث شد تا تمامی بازارهای مالی روند نزولی را تجربه کنند، اما این شرایط برای بازار ارزهای دیجیتال بیشتر بود. همین عامل باعث شده تا روند قیمتی بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال بدون جهت مشخص باشد.

آریاک سفر

 

اطلاعات عمومی:

تتر چیست؟

تتر یک ارز دیجیتال با واحد اختصاری یو اس دی تی است. این رمزارز با قیمت ثابت از دارایی سرمایه گذاران در مقابل نوسانات شدید بازار محافظت می‌کند. دارندگان این رمزارز امکان انتقال دلار به صورت دیجیتالی را دارند. هم اکنون نرخ تتر در بازار رمزارزها یک دلار است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز