قیمت بیت کوین امروز 7 اردیبهشت ماه 1401/ رمزارز محبوب درجا می زند

امروز هم نرخ بیت کوین در کانال 30 هزار دلاری بود و نتوانست از این محدوده قیمتی عبور کند. هم اکنون نرخ این ارز دیجیتال معروف نسبت به روز گذشته 689 دلار بالاتر رفته و به مرز 38 هزار و 970 دلاری رسیده است. احساسات معامله گران این بازار هم همچنان در حالت نزولی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، وضعیت بازارهای آتی بیت کوین بیانگر این است که احساسات معامله گران همچنان نزولی بوده و در صورتی که قیمت این ارز دیجیتال به صورت ناگهانی بالا برود، فعالان این بازار را غافلگیر خواهد کرد. هر چند که هنوز تکلیف این بازار مشخص نیست و امکان کاهش بیشتر قیمت بیت کوین هم وجود دارد. بررسی بیت کوین در دو هفته اخیر نشان دهنده عملکرد نزولی این رمزارز است و به نظر احساسات معامله گران درباره آن مانند گذشته نیست.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پیش بینی قیمت بیت کوین در آینده

با وجود شرایط کنونی بیت کوین، برخی تحلیلگران معتقدند که این رمزارز در ادامه مسیر هم با نوسانات قیمتی زیادی مواجه خواهد شد. اما به طور کلی جهت حرکت بیت کوین را نمی‌توان تشخیص داد. حتی اندیکاتورهای موجود هم روند را به صورت دقیق مشخص نمی‌کنند. برخی از اندیکاتورها از سقوط بیشتر نرخ بیت کوین حکایت دارند. اما برخی دیگر جهش قیمتی بیت کوین را در کوتاه مدت نشان می‌دهند.

امروز ارز دیجیتال معروف بیت کوین از لحاظ ارزشی و حجم معامله شرایط بهتری را تجربه کرد. در حال حاضر ارزش کل بازار بیت کوین به 731 میلیارد دلار رسیده و حجم معاملات آن هم در یک شبانه روز اخیر 31 میلیارد دلار بوده است. بیشترین حجم بازار رمزارزها در اختیار بیت کوین قرار دارد. بعد از آن  بیشترین حجم بازار ارزهای دیجیتال در اختیار اتریوم است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز